۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85626151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

المیادین: بیش از ۲۰ نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند + فیلم

تهران-ایرنا- شبکه تلویزیونی المیادین از کشته و زخمی شدن ۲۰ نظامی صهیونیست در جریان درگیری امروز یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی با رزمندگان مقاومت لبنان خبر داد.

به گزارش ایرنا، خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان امروز یکشنبه گزارش داد: بیش از ۲۰ نظامی ارتش رژیم اسرائیل در کمین ها و درگیری های بامداد امروز در ناحیه رامیه در مرز سرزمین های اشغالی و جنوب لبنان کشته و زخمی شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از صبح امروز تصاویری از انتقال نظامیان زخمی صهیونیست توسط بالگردها از جمله به بیمارستان رمبام در شهر اشغالی حیفا را منتشر کرده اند.

این رسانه ها تاکنون به زخمی شدن ۱۱ نظامی اذعان کرده و گفتند که وضعیت ۴ نفر به شدت وخیم است و با توجه به عملیات احیا، آن ها را باید در جرگه کشته ها به حساب آورد.

حزب الله لبنان از بامداد امروز یکشنبه تاکنون محل های تجمع و چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی را زیر آتش گرفته است.

المیادین: بیش از ۲۰ نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند + فیلم

در همین راستا، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که ساعت ۳:۱۵ دقیقه بامداد تجمع نظامیان دشمن در محوطه پایگاه «رامیه» را با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته و زخمی کرده است.

همزمان، مقاومت اسلامی لبنان یک دستگاه خودروی زرهی را در پایگاه رامیه با موشک هدایت شونده هدف قرار داد و این خودرو بطور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

رزمندگان مقاومت لبنان ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد نیز با نظامیان رژیم صهیونیستی که تلاش داشتند وارد منطقه رامیه شوند درگیر شده و با منفجر کردن بمب، تعدادی از آن ها را کشته و زخمی کردند.

ساعت ۴:۴۵ دقیقه نیز مجاهدان حزب الله یک بمب دیگر را در همین منطقه منفجر کردند که در اثر آن، تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر ۱۴۰۲ حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تا روز جمعه ۲ هزار و ۲۵۵ نفر در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۱۰ هزار و ۵۲۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha