نتایج ارزیابی دستیاران مردمی ادارات کل سیستان وبلوچستان اعلام شد

زاهدان - ایرنا - دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: نتایج ارزیابی عملکرد فصلی دستیاران مردمی سازی ادارات کل در این استان اعلام شد.

رضا جعفری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بررسی صورت گرفته از سوی ستاد حکمرانی مردم در سیستان وبلوچستان و بر اساس ارزیابی انجام شده از رابطان ادارات کل استان، دستیاران مردمی سازی برتر معرفی شدند.

وی افزود: این ارزیابی ویژه سه ماهه دوم سال و در شاخصه های عملکردی و مردمی، ویژه برنامه های توانمند سازی و میزخدمت و توانایی های فردی دستیاران انجام شده و به ادارات کل امتیازات ارزشیابی تا سقف ۱۰۰ داده شده است.

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این ارزیابی سیدمجتبی طباطبایی زاده، دستیار مردمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با کسب امتیاز ۹۰ در جایگاه اول ایستاد و مجید رضوانی و محمدشهرکی از توزیع نیروی برق و صداوسیما با کسب امتیاز ۸۰ به صورت مشترک رده دوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: مهرداد عرفانی و مهدی لکزایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هم با کسب امتیاز ۷۸ به صورت مشترک سوم شدند.

ارزیابی عملکرد دستیاران مردمی ادارات کل هر سه ماه یکبار انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha