۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 85626764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: حضور کارگران در میدان‌های بهبهان باید سامان بگیرد

اهواز- ایرنا- فرماندار بهبهان گفت: حضور آشفته استادکاران و کارگران ساختمانی فصلی در میدان‌های این شهر، نه تنها شایسته آنان نیست بلکه باعث ایجاد منظره‌ای نامناسب در شهر می‌شود که ضروری است مکانی مناسب و شایسته برای تجمع و حضور این قشر ساماندهی شود.

به گزارش ایرنا سیدولی‌الله موسوی یکشنبه در نشست ساماندهی وضعیت معیشتی و ایجاد فضای مناسب برای استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی بهبهان، اظهار کرد: به منظور ساماندهی قشر کارگر، کارگروهی تشکیل شده تا مکانی مناسب برای تأسیس دفتر انجمن استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی شهرستان شناسایی و تعیین شود که علاوه ساماندهی این افراد، محلی برای تجمع و تعامل آنان خواهد بود.

وی بر لزوم ساماندهی دستمزد کارگران فصلی نیز تاکید و بیان کرد: با راه‌اندازی این دفتر و تشکیل انجمن، اطلاعات تخصصی استادکاران و کارگران ثبت شده و دستمزد آنان بر اساس میزان تخصص، زیر نظر انجمن تعیین خواهد شد.

فرماندار بهبهان همچنین به برنامه‌ریزی برای تهیه فهرست تخصص‌های استادکاران و کارگران شهرستان اشاره کرد و افزود: با تلاش انجمن، سامانه‌ای برای ثبت تخصص‌های این افراد ایجاد خواهد شد تا شهروندان بتوانند به راحتی افراد متخصص و نیروی کار مورد نظر خود را انتخاب کنند.

موسوی گفت: با اجرای این طرح، این افراد با دریافت کارت شناسایی، صلاحیت سنجی و رتبه‌بندی شده و دستمزد آنان به‌صورت مصوب و رسمی تعیین خواهد شد تا از بی‌نظمی و مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

فرماندار بهبهان تأکید کرد: با اجرای درست این طرح، انتظار می‌رود وضعیت معیشتی و کاری استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی در شهرستان بهبهان بهبود یافته و زمینه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم شود.

بر اساس این گزارش، فهرست کارگران دوره دیده و دارای مهارت و گواهینامه از سازمان فنی حرفه ای به تفکیک رشته و شهر به منظور استفاده در کارگاه ساختمانی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اطلاع رسانی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha