فرماندار مشهد تسریع در اجرای طرح‌های انتقال آب به مشهد را خواستار شد

مشهد-ایرنا- فرماندار مشهد گفت: روند اجرای چهار طرح انتقال آب به مشهد در قالب طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت قابل قبول است هرچند که شایسته است سرعت اجرای این طرح ها افزایش یابد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از فرمانداری مشهد، محسن داوری در نشست قرارگاه عملیاتی پایش آب شهرستان که در محل شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد افزود: طرح‌های انتقال آب به شهرستان مشهد در حال اجرا هستند و روند رشد فعالیت‌های سه طرح کوتاه مدت انتقال آب از غرب مشهد به شبکه انتقال آب شهرستان، طرح میان مدت شامل انتقال آب از کوه‌های هزار مسجد و سد شهید شوریجه و طرح بلند مدت آب‌رسانی از دریای عمان به خوبی در جریان است.

وی اظهار کرد: قرارگاه پایش آب شهرستان مشهد به صورت هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و هدف اصلی آن مدیریت مستمر وضعیت آب شهرستان است.

فرماندار شهرستان مشهد گفت: موضوع آب روستایی هم در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و بخشداران مرکزی، رضویه و احمدآباد گزارشی از مشکلات روستایی ارائه دادند و بر این اساس مقرر شد تا کمیته‌های تخصصی برای هر بخش ایجاد و مشکلات اضطراری روستاها برطرف شود.

داوری افزود: همچنین گزارشی در خصوص برخورد با انشعابات غیرمجاز ارائه شد که قابل تحسین بود و بر این اساس با بسیاری از انشعابات غیرمجاز که آب زیادی را مصرف می‌کردند برخورد صورت گرفته است و این رویه تداوم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha