هشت هزار دانش‌آموز نیازمند میناب بسته نوشت‌افزار دریافت کردند

بندرعباس - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب گفت: هشت هزار نفر از دانش‌آموزان نیازمند و یتیم زیرپوشش این نهاد در سال تحصیلی جدید بسته نوشت افزار به ارزش ۱۶ میلیارد ریال دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، کاظم صالحی روز دوشنبه در خصوص توزیع بسته‌های تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند در میناب، اظهار کرد: کمیته امداد با همکاری و مشارکت حامیان نیکوکار در سال تحصیلی جدید، این تعداد بسته نوشت افزار (لوازم التحریر) را تهیه و بین دانش آموزان نیازمند و یتیم تحت حمایت این نهاد در شهرستان میناب توزیع کرده است.

صالحی، ارزش هر بسته نوشت افزار کامل اهدا شده را ۲ میلیون ریال (به نرخ دولتی) اعلام کرد و افزود: هر بسته تحصیلی شامل دفتر، مداد رنگی، مداد سیاه، خودکار، جامدادای، خط کش، مداد تراش، پاک کن بوده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب یادآور شد: امیدواریم با حمایت بیش از پیش مردم و خیران سخاوتمند در تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان، نیاز تمام دانش آموزان نیازمند میناب را برطرف کرده و علاوه‌بر نوشت افزار بتوانیم در خصوص تهیه لباس فرم مدارس، کیف و کفش نیز به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمک کنیم که با این اقدامات و حمایت‌ها هیچ دانش آموزی به دلیل فقر مالی از تحصیل باز نخواهد ماند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هشت هزار و ۷۵۹ دانش آموز در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان میناب زیرپوشش کمیته امداد هستند و خدمات فرهنگی و تحصیلی دریافت می‌کنند.

میناب به عنوان دومین شهرستان بزرگ هرمزگان در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha