کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی مردم خراسان جنوبی به دانش‌آموزان  

بیرجند- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: مردم نیکوکار استان امسال در جشن عاطفه ها بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند. 

به گزارش ایرنا از روابط‌ عمومی کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی، محمد عرب روز دوشنبه اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها از نیمه شهریور تا نیمه مهر با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت و نیز آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشن در سه مرحله اجرایی شده است، اظهار کرد: همراهی خیران مانند سالهای گذشته مطلوب بود و علاوه بر برپایی پایگاه در معابر و میادین در همه مدارس استان نیز میزبان جشن عاطفه‌ها بودیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به کمک بیش از ۱۰۰ میلیارد ریالی در جشن عاطفه‌های امسال افزود: از این مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به صورت نقدی و ۷۲ میلیارد ریال غیرنقدی توسط مراکز امداد، مراکز نیکوکاری پایگاه های سطح شهر و مدارس استان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت‌حمایت این نهاد هستند که برخی از آن‌ها جزو فرزندان ایتام و محسنین هستند، تصریح کرد: امسال همه دانش‌آموزان تحت حمایت بسته تحصیلی دریافت کردند.

عرب افزود: این جشن با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج، صدا و سیما، مراکز نیکوکاری موسسات خیریه و تشکلات مردمی درسطح پایگاه های ثابت، سیار و مدارس سطح استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha