مومنی: استقلال بعد از نکونام، خوب بازی می‌کند/ بختیاری‌زاده می‌تواند تیم را نجات دهد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که پس قطع همکاری آبی‌ها با سرمربی سابق‌شان، این تیم خوب بازی می‌کند و به گفته وی بهتر است که سرمربی موقت تا پایان نیم‌فصل روی نیمکت استقلال بماند.

محمد مومنی دوشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره بازی آینده استقلال برابر ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: شک ندارم بازی سختی خواهد شد چون چند هفته‌ای بازیکنان از مسابقات دور بودند اما باید در همین بازی سنگین به دنبال امتیازات از دست‌رفته هفته‌های اول باشیم. به نظرم سهراب بختیاری‌زاده(سرمربی موقت) می‌تواند تیم را نجات دهد و امیدوارم هواداران در این بازی‌ها حمایت کنند تا بازیکنان با روحیه قوی به مصاف حریف بروند.

وی درباره اینکه هنوز سرمربی خارجی استقلال مشخص نشده است، گفت: بعد از جدایی جواد نکونام هر روز یک اسم به فهرست نامزدهای سرمربیگری استقلال اضافه می‌شود. اگر من جای مدیریت باشگاه بودم به بختیاری‌زاده تا نیم‌فصل فرصت می‌دادم و اگر آمار او تا پایان نیم‌فصل خوب بود. قطعا بختیارزاده را تا پایان فصل لیگ بیست‌وچهارم ابقا می‌کردم.

مومنی: استقلال بعد از نکونام، خوب بازی می‌کند/ بختیاری‌زاده می‌تواند تیم را نجات دهد

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا باید حتما سرمربی استقلال از قاره اروپا باشد، یادآور شد: سبک فوتبال کشورمان بیشتر به هلند و برزیل شباهت دارد و اینکه باید حتما از اروپا سرمربی بیاید، اشتباه است. مدیریت به جای اینکه فقط روی مربیان اروپایی تمرکز کند، مربیان غیراروپایی را هم مدنظر قرار می‌داد. من اگر جای آنها بودم شک نکنید از برزیل مربی می‌آوردم چون سبک برزیلی‌ها به فوتبال ایران نزدیک‌تر است.

مؤمنی جدایی نکونام از استقلال را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد و افزود: درست است که نکونام در استقلال زحمات زیادی کشید و من هم از او تشکر می‌کنم؛ اما از زمان رفتن نکونام، استقلال جان دوباره‌ای گرفته و زیبا بازی می‌کند. در بازی قبلی هم بازیکنان به راحتی همدیگر را پیدا می‌کردند و همین موضوع باعث شد تیم پیروز میدان شود.

مومنی: استقلال بعد از نکونام، خوب بازی می‌کند/ بختیاری‌زاده می‌تواند تیم را نجات دهد

وی درباره سومین بازی استقلال در لیگ نخبگان آسیا برابر النصر عربستان نیز اظهار کرد: اگر سهراب تا آن زمان سرمربی استقلال بماند، شک ندارم با او می‌توانیم به راحتی النصر را به دردسر بیندازیم. امیدوارم بازیکنان بتوانند از این بازی سربلند بیرون بیایند و دل هواداران را شاد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha