۴۶ هزار مرسوله اینترنتی در کاشان جابه‌جا شد

کاشان _ ایرنا _ رئیس اداره پست کاشان گفت: ۴۶ هزار مرسوله خرید اینترنتی به ارزش ۹۴ میلیارد ریال در ۶ ماه نخست امسال وارد این شهرستان شد.

سیدمحمد خاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت ۱۲۰ فروشگاه اینترنتی در شهرستان کاشان افزود: تعداد این فروشگاه‌ها در یک سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: این فروشگاه‌ها کار فروش محصولات مهم از جمله عرقیات، سوغات، کالاهای اساسی و سایر کالاهای این شهرستان را انجام می‌دهند.

رئیس اداره پست کاشان بیان کرد: درآمد امسال این اداره ۱۰۵ میلیارد ریال است که با افزایش ۵۳ درصدی نسبت سال گذشته همراه بوده است.
وی ضریب تعادل بدون هزینه‌های سربار پست کاشان در سالجاری را ۱.۲ درصد با ۲۰ میلیارد ریال سود دهی اعلام کرد.
خاتمی با اشاره به اینکه ۳۰ باجه پستی دولتی و خصوصی کار قبول مرسولات پستی را در این شهرستان بر عهده دارند، تصریح کرد: توزیع مرسولات پستی، سه بار در هفته در روستاهای شهرستان انجام می‌شود.

خاتمی اضافه کرد: ۵۸۸ هزار فقره ترافیک مرسوله پستی در ۶ ماه نخست امسال وارد شهرستان و ۲۲۲ هزار فقره ترافیک مرسوله صادر شده است.
وی گفت: ۲۰ هزار فقره گذرنامه در سال جاری برای توزیع در اختیار پست کاشان قرار گرفت که از این تعداد نزدیک به یکهزار فقره زیارتی بود.
رئیس اداره پست کاشان افزود: استانداردسازی آدرس‌ها از سال‌های قبل در شهرستان کاشان شروع و در سال جاری ۴۵ هزار رکورد بانک اطلاعات پستی به‌روز رسانی شد و امید است تا پایان سال جاری به ۱۰۰ درصد برسد.
وی گفت: پست کاشان در نیمه نخست سال جاری در زمینه توزیع مرسولات پستی، رتبه دوم استانی را کسب کرد.

کاشان در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha