دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت می‌کند

زاهدان - ایرنا - رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان گفت: دستگاه قضائی همواره از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت می‌کند و برای رفع موانع و مرتفع شدن مشکلات اقتصادی ومشکلات سرمایه گذاران پیشگام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد روز دوشنبه در نشست ستاد اجرائی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه سیستان و بلوچستان که در اتاق بازرگانی برگزار شد، افزود: با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و همچنین بکارگیری قابلیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی ذی ربط حتی الامکان بخشی از موانع و محدودیت‌هایی که در مسیر سرمایه گذاری در استان وجود دارد، مرتفع و این روند تسهیل و تسریع شود.

وی ادامه داد: همه درخواست‌های سرمایه گذاران با حساسیت مضاعف و به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و با دعوت از سرمایه گذاران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با دستورکار ابعاد مشکلات مبتلابه به صورت میدانی و نیز در نشست‌های اختصاصی رسیدگی می‌شود .

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان به مسوولان استان توصیه کرد که تمام سرمایه گذاران را در یک سطح ببینند و هیچ امتیاز و رانتی به شخص حقیقی و حقوقی ندهند و در پروژه‌های سرمایه گذاری، حقوق شهر و شهروندی مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به سرمایه گذاران حاضر در جلسه تاکید کرد که باید از از این فرصت استفاده کنید و ما در قوه قضاییه حمایت لازم را از سرمایه گذاران خواهیم داشت.

حجت الاسلام موحدی راد افزود: دستگاه قضائی مسیر را برای سرمایه گذران مهیا می‌کند تا برای رونق اقتصادی در سیستان و بلوچستان گام بردارند و کسب و کار در استان رونق پیدا کند و موجب رشد اقتصادی در استان شود.

دستگاه قضائی مسیر را برای سرمایه گذران مهیا می‌کند تا برای رونق اقتصادی در سیستان و بلوچستان گام بردارند

وی رونق اقتصادی در سیستان و بلوچستان و حل مشکلات اقتصادی مردم را در گرو سرمایه گذاری وایجاد اشتغال و رفع بیکاری دانست و عنوان کرد: اگر سرمایه گذاران جهت رشد و رونق اقتصادی در استان اقدام به سرمایه گذاری نمایندمشکل فقر و بیکاری در استان مرتفع و از ورود بسیاری از پرونده ها به دستگاه قضایی جلوگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان سرمایه گذاران را کمک یار دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: با وجود سرمایه گذاران در استان بسیاری از جرائم کاهش می‌یابد.

وی برای حل مشکلات صادرکنندگان و واردکنندگان در سیستان و بلوچستان تشکیل کارگروه و بررسی مشکلات آنها را ظرف مدت یک هفته خواستار شد و افزود: اگر کالایی در استان تولید می‌شود حداقل سازمان‌ها و ادارات دولتی مکلف،گردند کالا را از،تولید کننده داخلی در استان تهیه کنند.

حجت الاسلام موحدی راد تاکید کرد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و حساب‌های بانکی خود را از استان خارج نکنند تا بازگشت سرمایه به استان موجب رونق سرمایه در منطقه شود.

به گزارش ایرنا در این نشست سرمایه گذاران در خصوص مشکلات واردات انبه و صادرات سیب درختی مشکلات خود را مطرح کردند که راهکارها و پیشنهادهای لازم در خصوص برطرف شدن این مشکلات ارائه و مقرر شد در مدت یک‌هفته به بررسی پیشنهادات و راهکارهای قانونی پرداخته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha