۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85627690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استمرار شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل

۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85627690
استمرار شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل

اردبیل- ایرنا- اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از استمرار شرایط جوی ناپایدار در نقاط مختلف این استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر پایه آخرین خروجی مدل‌های عددی پیش‌بینی وضع هوا، خنکای پاییزی همچنان امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مهر) در بیشتر مناطق استان به حاکمیت خود ادامه خواهد داد اما از روز چهارشنبه (۲۵ مهر) دما روندی افزایشی به خود خواهد گرفت.

در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: تا پیش از ظهر روز پنجشنبه (۲۶ مهر) با توجه به تداوم جریان‌های شمالی که با رطوبت خزری نیز همراه است، آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری تا ابری، گاهی با رخداد مه و بارش خفیف باران و باران ریزه به ویژه در ناحیه‌های شمالی و شرقی خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه بعد از ظهر پنجشنبه با تغییر جهت جریان‌های جوی و جنوبی شدن آن همچنان ناپایداری ها در استان ادامه می‌یابد و رخداد بارش بیشتر به صورت رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی‌می‌شود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: روزهای پنجشنبه و جمعه در ناحیه‌های مرکزی و جنوبی استان اردبیل شاهد وزش باد گرمیج تند تا گاهی به نسبت شدید خواهیم بود.

آسمان اردبیل در حال حاضر صاف تا قسمتی ابری، سرعت وزش باد ۳۵ کیلومتر بر ساعت و دمای هوا ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha