اقدام شجاعانه رئیس مجلس در سفر به بیروت موجب خشنودی دل مومنین شد

قم - ایرنا - تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: اقدام شجاعانه دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پرواز به بیروت و حمایت از مقاومت بسیار تحسین‌برانگیز و ارزشمند است و باعث خشنودی دل مؤمنین شد.

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی روز دوشنبه در دیدار رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با بیان اینکه نصرت نهایی برای امت اسلام قطعی است، اما این نصرت گاهی با تأخیر به سرانجام می‌رسد که دارای حکمت است، افزود: یکی از این حکمت‌ها شناخت دقیق دشمنانی است که پشت پرده مخفی شده‌اند و خود را دوست مسلمانان معرفی می‌کنند درحالی‌که پشت پرده با رژیم غاصب اسرائیل ارتباط دارند.

وی یادآور شد: صبر مستمر و ثبات قدم در راه جهاد باعث می‌شود جبهه حق علیه باطل پیروز شود و این وعده حتمی خداوند است.

امام‌جمعه قم گفت: صبر و حوصله در راه انجام‌وظیفه زمینه‌ساز پیروزی و نصرت الهی می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: آن حضرت در میان امامزادگان بسیار خاص است چرا که ایشان هم مهاجر الی الله و هم مجاهده فی‌سبیل‌الله بودند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارش از فعالیت‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: بیش از ۶ هزار کارشناس مشاوره خانواده در این مرکز در کل کشور مشغول فعالیت هستند و میز خدمت به‌صورت دائم به ارائه خدمت می‌پردازد.

حسن عبدلیان پور افزود: استفاده رایگان از وکلا برای خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت، ساخت نرم‌افزار حقوق عامه در قالب ۳۰۰ نکته حقوقی و طرح دعاوی خاص باتوجه‌ به اقلیم و فرهنگ و زبان‌های مختلف سطح کشور از دیگر فعالیت‌های این مرکز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha