هفته سوم لیگ برتر والیبال؛ از ریسک بزرگ تندروان تا مصاف حساس عطایی و وادی

تهران- ایرنا- در مهمترین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال تیم‌های فولاد سیرجان و طبیعت به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایرنا، دیدار شهرهای اصفهان و ارومیه به دلیل نزدیک بودن جایگاه‌ تیم‌ها حساسیت بیشتری نسبت به دیگر مسابقات دارد و در این چارچوب تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مهرگان نور که با چهار امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند، در سالن شهدای مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان سعید عقیلی در این مسابقه به دنبال سومین برد متوالی خود هستند، اما تیم مهرگان نور که نخستین لیگ برتر خود را تجربه می‌کند، در این مسابقه به دنبال دومین برد و ادامه شگفتی‌سازی است.

در شهر ارومیه نیز تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد که با یک برد و به ترتیب سه و دو امتیاز در رتبه‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم فاتح این مسابقه جایگاه بهتر جدول را از آن خود کند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان (یک برد، سه امتیاز و رتبه پنجم) مدافع عنوان قهرمانی این هفته در دومین بازی خود در این رقابت‌ها میزبان طبیعت (دو برد و ۶ امتیاز) صدرنشین است. شاگردان ابراهیم وادی که در دو مسابقه قبلی امتیازات کامل را به دست آوردند، این هفته در جدال با فولاد سیرجان کار سختی خواهد داشت به ویژه که در خانه حریف به میدان می‌روند.

سالن فدراسیون والیبال در هفته ششم میزبان دو تیم سایپا تهران و مس رفسنجان است. پیش از آغاز فصل کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که رضا تندروان هدایت مس را بر عهده بگیرد؛ مربی‌ای که پیش از این تیمش همیشه جزو مدعیان قهرمانی لیگ بود؛ اما او در فصل جاری لیگ برتر ریسک بزرگی کرد و هدایت مس را بر عهده گرفت. تیمی که هیچ ستاره‌ای نداره و کل بودجه‌اش اندازه دو بازیکن مطرح لیگ هم نیست. در  در مقابل نارنجی‌پوشان پایتخت با جذب محمدرضا حضرت‌پور که یکی از گرانقیمت‌ترین بازیکنان لیگ است نشان دادند که هدفشان حضور در جمع برترین‌های لیگ است.

در شانزهمین دیدار لیگ برتر مردان امسال تیم چادرملو در سالن شهید سلیمانی اردکان میزبان صنعتگران امید است. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و امیدوارند در این بازی خانگی سومین برد را تجربه و جایگاه خود را حفظ کنند.

تیم صنعتگران که امسال غلامرضا مومنی‌مقدم را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته است به دنبال دومین برد خود است و در حال حاضر با یک برد و دو امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد.

تیم سپهر صدرا مشهد این هفته در سالن امام خمینی (ره) گرگان میهمان پاس است. هر دو تیم گرگان و مشهد بدون برد هستند که در رتبه های دهم و دوازدهم جدول قرار دارند و برای نخستین پیروزی تلاش می‌کنند که فاتح این دیدار حتما صعود چند پله‌ای در جدول خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha