۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85628381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معاریو: حزب‌الله اسرائیل را با جنگ فرسایشی به چالش می‌کشد

تهران-ایرنا- روزنامه صهیونیستی «معاریو» با اشاره به بهبودی عملکرد حزب الله لبنان پس از خروج از وضعیت ناشی از اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در ترور تعدادی از رهبران و فرماندهان مقاومت اسلامی نوشت: حزب‌الله اسرائیل را با جنگ فرسایشی به چالش می‌کشد.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی معاریو امروز سه شنبه نوشت: در روزهای اخیر نشانه های بهبودی در حزب الله نمایان شده است زیرا در مرزها با نیروهای ارتش (رژیم) اسرائیل می جنگد و ده ها فروند موشک به سمت مناطق مختلف اسرائیل (فلسطین اشغالی) شلیک می کند که آخرین آن ها، فاجعه ای است که در پایگاه تیپ گولانی (در جنوب شهر اشغالی حیفا) رخ داد.

این روزنامه افزود: حزب الله تلاش خواهد کرد که در یک جنگ فرسایشی اسرائیل را به چالش بکشد و از نظر ارتش (رژیم) اسرائیل، روند پیچیده خواهد بود.

ساعاتی پیش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که حزب الله لبنان امروز سه شنبه استفاده از موشک های بالستیک را افزایش داده و با دو فروند موشک زمین به زمین، حیفا را هدف قرار داد.

این رسانه اعلام کرد که شلیک موشک های حزب الله باعث شد که صدها هزار صهیونیست به پناهگاه ها بروند.

دیگر منابع صهیونیستی نیز گزارش دادند که در پی شلیک دو فروند موشک از لبنان، صدای آژیرهای خطر در حیفا، وادی عاره و الکرمل شنیده شد.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه سیلی محکمی از حزب الله خورد. یک پهپاد به پایگاه تیپ ویژه گولانی در شهرک «بنیامینا» در جنوب شهر حیفا اصابت کرد که بر اثر این حمله، چهار نظامی کشته و ۱۱۰ نفر دیگر زخمی و به بیمارستانهای حیفا منتقل شدند.

«رون بن یشای» تحلیلگر امور نظامی صهیونیست در این باره گفت: حزب الله تعداد زیادی از این پهپادها را در اختیار دارد و آنها را در داخل لبنان تولید می کند.

وی به سردرگمی صهیونیست‌ها اشاره و اضافه کرد: این پهپاد توانست از همه سیستم های راداری اسرائیل و جنگنده هایی که آن را تعقیب کردند، بگریزد و به هدف اصابت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha