انتخاب نایب رئیس فدراسیون کبدی و پایان همکاری با مازندرانی در هیات‌رییسه

تهران- ایرنا- مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون کبدی با پایان همکاری با غلامرضا مازندرانی در هیات‌رییسه و انتخاب نایب رئیس زنان فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون کبدی با ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این مجمع با ریاست سید محمد شروین اسبقیان و با حضور مهین فرهادی‌زاد نایب‌رئیس و سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، احمد نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، همچنین اعضای هیات رئیسه و دیگر اعضای مجمع برگزار شد که رئیس فدراسیون گزارش‌های در خصوص ابعاد آموزشی، قهرمانی و همگانی از فعالیت های سالیانه، وضعیت موجود و برنامه ی آینده ی این فدراسیون ارائه داد.

در ادامه‌ی این مجمع، حسابرس مستقل، خزانه دار و بازرس فدراسیون به ارائه گزارش پرداختند، که مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. تقویم ورزشی و برنامه‌های فدراسیون برای سال ۱۴۰۳ با رای اعضای مجمع به تصویب رسید.

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی، با بیان اینکه کبدی در ایران در برخی مناطق خاستگاه بالایی دارد، ابراز امیدواری کرد که در قالب برنامه‌ریزی فدراسیون، این رشته در بازی‌های آسیایی ناگویا، بتواند دو مدال ارزشمند طلا به ارمغان آورد.

در ادامه اعضای مجمع با ۳۵ رای به پایان همکاری غلامرضا مازندرانی به عنوان کارشناس خبره و با ۴۰ رای به خاتمه‌ی همکاری شیرین نصیری به عنوان نایب‌رئیس این فدراسیون، رای اکثریت دادند. همچنین صدیقه خادم با ۳۵ رای به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون کبدی انتخاب شد. برخی از اعضای مجمع هم به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha