انهدام باند سارقان کابل برق در شمال کشور

تهران - ایرنا - رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان کابل برق و کشف ۲۵۰ فقره پرونده سرقت در شمال کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ ضرغام آذین روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهارداشت: برابر گزارش مرکز عملیات ویژه این پلیس نظر به وقوع چندین فقره سرقت های سیم برق در یکی از استان های شمالی کشور با تشکیل تیمی متشکل از کارآگاهان مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: نهایتاً با انجام اقدامات فنی و مخابراتی، نهایتاً تعداد ۴ نفر سارق و ۲ نفر مالخر به همراه سلاح های مورد استفاده در سرقت های مدنظر دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: این افراد سارق طی بازجویی های فنی و تخصصی به عمل آمده توسط کارآگاهان به بیش از ۲۵۰ فقره سرقت سیم برق در سطح استان اقرار و اعتراف کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: چنانچه شخص یا اشخاصی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس ( حتی با پوشیدن لباس پلیس ) و فاقد خودرو آرم‌دار قصد بازرسی بدنی شما و یا بررسی وجوه نقدتان را داشتند قبل از هر اقدامی مراتب را به ۱۱۰ اطلاع و از همکاری بدون‌ هماهنگی ۱۱۰ پرهیز کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha