۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85628687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تبریک مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در روز جهانی استاندارد

تهران- ایرنا- مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در پیامی روز جهانی استاندارد را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، پیام تبریک مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در روز جهانی استاندارد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در روز جهانی استاندارد، که امسال تحت عنوان “ استانداردها، مشارکت مردمی، جهش تولید و توسعه اقتصادی” گرامی داشته می‌شود، فرصتی مغتنم برای تأکید بر اهمیت این مفاهیم در صنعت و جامعه فراهم آمده است.

شرکت نفت سپاهان ، به عنوان یکی از پیشروان صنعت روانکار کشور، بر این باور است که تحقق توسعه اقتصادی پایدار و جهش تولید، مستلزم رعایت استانداردهای ملی و جهانی و همچنین مشارکت فعال جامعه است.

در شرکت نفت سپاهان ، با تلاش‌های بی‌وقفه و کنترل کیفیت دقیق در تمامی مراحل تولید، و با اجرای کامل استانداردهای ملی و بین‌المللی در زمینه تولید روانکارها، از جمله روغن‌های موتوری و صنعتی، گریس و ضد یخ، سعی داریم تا محصولات ما نه تنها با استانداردهای معتبر جهانی مطابقت داشته باشند، بلکه به طور کامل نیازها و انتظارات جامعه را نیز برآورده سازند.

شرکت نفت سپاهان با دارا بودن بیش از ۱۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصولات خود، گام های مؤثری در راستای ارتقاء تولید با کیفیت و توسعه اقتصادی برداشته است.

از همکاران محترم خود که در این مسیر ارزشمند ما را همراهی کرده و با ایده‌ها و نظرات خود، ما را در تحقق اهداف‌مان یاری داده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدواریم با همکاری و همیاری شما، بتوانیم نقشی سازنده در توسعه اقتصادی و صنعت کشور ایفا کنیم.

فرهاد امین دهقان
مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha