۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 2183
کد خبر: 85628854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکان ثبت درخواست معافیت تحصیلی در دفاتر پلیس

۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
کد خبر: 85628854
امکان ثبت درخواست معافیت تحصیلی در دفاتر پلیس

تهران- ایرنا- معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد که ثبت درخواست معافیت تحصیلی در دفاتر پلیس+10 امکان پذیر شده است.

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار تقی مهری روز سه شنبه بااشاره به اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری گفت: با توجه به فرارسیدن زمان ثبت نام مشمولان در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور و به تبع آن مراجعه آنها به سامانه سخا برای دریافت معافیت تحصیلی، در برخی اوقات به دلیل حجم بالای مراجعات، سامانه اینترنتی سخا با ترافیک بالا مواجه شده و دچار اختلال می شود.

وی افزود: به همین منظور با پیش بینی سازمان، مشمولان یکه امکان ثبت درخواست معافیت تحصیلی بصورت اینترنتی از طریق سامانه سخا را نیافته‌اند، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ نسبت به ثبت درخواست و پیگیری امور مربوطه اقدام نمایند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha