شرکت فولاد خوزستان پیشتاز در عمل به مسئولیت های اجتماعی

تهران- ایرنا- مسئولیت‌های اجتماعی موضوعی که در سال‌های اخیر مورد اهتمام ویژه شرکت فولاد خوزستان قرار گرفته و به مناسبت های مختلف دست یاری به نیازمندان و ساکنان مناطق پیرامونی داده است.

به گزارش ایرنا، امروز ۲۴ مهرماه شرکت فولاد خوزستان در یک اقدام خداپسندانه و ماندگار، لبخند و شادی را بر چهره دانش آموزان کم بضاعت نشاند و آنان را به ادامه تحصیل و علم و دانش امیدوار کرد.

این نخستین بار نیست که شاهد چنین اقدامات ارزشمند از سوی شرکت فولاد خوزستان هستیم، کمک به زندانیان جرایم غیرعمد، کمک مومنانه، تهیه صدها جهیزیه، تجهیز مدارس مناطق پیرامونی و فراپیرامونی نمونه ای از این اقدامات ارزشمند است که به قول حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی برکت به زندگی و کارخانه و فعالیت های اقتصادی و کشاورزی می آورد.
خبر این بود"شرکت فولاد خوزستان در راستای مسئولیت های اجتماعی ۶ هزار بسته آموزشی به دانش آموزان کم بضاعت خوزستان اهدا کرد. "

آیین اهدا این بسته های های آموزشی امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، امام جمعه موقت اهواز، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و جمعی از مدیران استانی و معاونان شرکت فولاد خوزستان در فضایی معنوی و با اصحاب و فعالان رسانه ای برگزار شد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این آیین با اشاره به عزم جزم این شرکت در عمل به مسئولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی و بهبود امکانات رفاهی در مناطق پیرامونی بیان کرد:شرکت فولاد خوزستان به عنوان مجموعه بزرگ تولیدی که نقش مهمی در اقتصاد کشور وارزی آوری دارد، از عمل به مسئولیت های اجتماعی غافل نشده و به آن اهتمام ویژه دارد.

دکتر امین ابراهیمی به اهدا بسته های آموزشی و نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار خوزستان اشاره کرد و افزود:در گوشه و کنار این استان دانش آموزانی وجود دارد که نیازمند کمک های مردم هستند از این رو شرکت فولاد خوزستان وظیفه انسانی خود می داند زمینه آینده سازی و تحصیل ایران سازان را فراهم کند.

شرکت فولاد خوزستان پیشتاز در عمل به مسئولیت های اجتماعی

وی گفت: اهتمام ویژه به تامین امکانات دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند در شرایطی است که شرکت فولاد خوزستان در نیمه نخست امسال به علت کمبود برق، با کاهش تولید و درآمد روبرو بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به اینکه عمل به مسئولیت های اجتماعی و درکنار مردم بودن، عبور از مشکلات و چالش ها را آسان تر می کند ابراز امیدواری کرد:با همدلی کارکنان و کارگران شرکت فولاد خوزستان بر مشکلات فائق بیائیم و آینده ای روشن رقم بزنیم.

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در سخنانی به مراتب و ثواب احسان و نیکوکاری از دیدگاه قرآن کریم و آموزه های دینی اشاره کرد و گفت: در فرهنگ غربی و الحادی، انجام چنین کارهایی که امروز در شرکت فولاد خوزستان شاهد آن هستیم نوعی هزینه است و در حالی که از دیدگاه قرآنی و خدایی سرمایه گذاری است و چنین اقدام های خدا پسندانه ای سبب برکت در زندگی می شود.

وی خطاب به مدیران شرکت فولاد خوزستان گفت: این یک توفیق است که خدا به شما داده که دستان دانش آموزان نیازمند را بگیرید و خنده و بر لبان آن جاری سازید.

حجت الاسلام حاجتی به روایتی از امام صادق(ع) که فرمودند هر مومنی که یک ناراحتی را از یک مومن برطرف کند خداوند غم را در دنیا و آخرت ازدل او برمی دارد افزود: ایجاد شادی در چهره های دانش آموزان بی بضاعت با تامین نیازهای آنان، بهترین عمل نزد خداوند است و چنین کارهایی برکت می آورد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امروز قدرت برتر در غرب آسیا هستیم گفت:در دوران طاغوت، شاه ذلیل قدرت های بزرگ بود و ملتی را ذلیل و خوار کرد ولی به برکت انقلاب الهی ملت ایران، امروز در دنیا، امید مستضعفان است.

شرکت فولاد خوزستان پیشتاز در عمل به مسئولیت های اجتماعی

در ادامه دکترعلیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در سخنانی گفت: با وجود آنکه در نیمه نخست امسال وضعیت بدی در تولید به علت قطعی برق داشتیم ولی تعهد قلبی و دلی نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی داریم.

وی گفت:پارسال که وضعیت شرکت بهتر بود سه هزار بسته آموزشی برای دانش آموزان کم برخوردار اهدا کردیم ولی امسال که تولید شرکت فولاد کاهش داشت ۶ هزار بسته آموزشی اهدا می کنیم.

مخبر دزفولی در ادامه افزود: ازهفته آینده شرکت فولاد خوزستان برای منطقه محروم درویشیه امکانات آموزشی میز و صندلی و وسایل سرمایشی و گرمایشی برای مدارس این منطقه تامین می کند ابراز امیدواری کرد این اقدامات مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز با قدردانی از کمک های مومنانه شرکت فولاد خوزستان در تهیه جهیزیه، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه بسته های آموزشی بین دانش آموزان کم بضاعت ابراز امیدواری کرد این کمک های خداپسندانه همچنان تداوم
داشته باشد.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور با گرامی داشت شهادت سرلشگر عباس نیلفروشان، شهید سید حسن نصرالله و سپهبد قاسم سلیمانی شهدای راه آزادی قدس، جنایات جنون آمیز رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی گناه را بشدت محکوم و آن نقض آشکار همه قوانین بین المللی توصیف کرد.

وی با بیان اینکه ما حتما" از مظلومان دفاع خواهیم کرد اظهار داشت: امروز همه دنیا و آنهایی که ذره ای وجدان داشته باشند این جنایات ضدبشری و بی نظیر را محکوم کرده و از سران رژیم صهیونی و حامیان آنان بیزاری می جویند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه گفت:ظالمین حتما" نابود خواهند شد این وعده الهی است و هیچ شکی در آن نیست.

سردار سرتیپ شاهوارپور در ادامه به ایجاد ناامیدی در داخل توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: ما باید به مردم امیدواری بدهیم و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد خوزستان همچنان سرپا ایستاده است و در نیمه دوم امسال کمبود و کاهش تولید را جبران خواهد کرد افزود: شرکت فولاد خوزستان با ۱۶ هزارنفر نقش مهمی در اقتصاد ملی دارد و امیدواریم شرکت فولاد خوزستان با مدیریت انقلابی، پله های پیشرفت را طی کند.

سردار سرتیپ شاهوارپور با قدردانی از اجرای مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان بخصوص اهدا ۶ هزار بسته آموزشی برای دانش آموزان کم بضاعت افزود: ما دوست داریم حتی یک دانش آموز از تحصیل بازنماند.

پخش سرود توسط گروه زهراییان از دیگر بخش های این برنامه بود.

این برنامه معنوی و شاد به صورت زنده از سیمای استانی خوزستان پخش شد.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha