تفاوت رویکرد دولتِ وفاق در سفرهای استانی/حفظ کرامت مردم مورد تاکید رئیس‌جمهور است

تهران- ایرنا- معاون اجرایی رئیس جمهور از تفاوت رویکرد دولتِ چهاردهم در انجام سفرهای استانی خبر داد و تصریح کرد: پزشکیان به خدمت مردم می‌رود و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد؛ حفظ احترام، کرامت و جایگاه مردم به صورت جدی مورد توجه قرار ‌می‌گیرد.

«محمدجعفر قائم‌پناه» روز چهارشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا، با تاکید بر اینکه سفرهای استانی در دولت چهاردهم حتما دنبال خواهد شد، تصریح کرد: رویکرد دولت وفاق در ادامه سفرهای استانی کمی متفاوت است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: در تلاشیم که پزشکیان با اقشار مختلف جامعه در ارتباط باشد، دردِ دل مردم را بشنود و نقطه نظرات خود را بیان کند.

وی افزود: رئیس‌جمهور اعلام کرد که دوست ندارم سفرهای استانی موجب به زحمت افتادن مردم و یا اذیت آنان شود و لذا به احتمال زیاد سفرها آنگونه که مردم از صبح در استادیوم‌ها جمع می‌شدند و ساعت‌ها در انتظار رئیس‌جمهور و هیات همراه می‌ماندند، اتفاق نخواهد افتاد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: رئیس‌جمهور به خدمت مردم خواهد رفت و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد اما پزشکیان موافق نیست که آنگونه که قبلا مردم دنبال خودروی رئیس‌جمهور می‌دویدند و مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شد، باشد.

قائم‌پناه تاکید کرد: حفظ کرامت مردم در سفرهای استانی باید به جد مورد توجه قرار گیرد، مردم ما عزیز و مورد احترام هستند و نباید به جایگاه و شخصیت آنها لطمه‌ای وارد شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به تعداد زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور، گفت: تا جایی که ممکن است پروژه جدید آغاز نخواهد شد چرا که عدم اتمام پروژه‌ها به معنای هدر رفت منابع است.

وی افزود: منابع کشور به پروژه‌هایی اختصاص پیدا می‌کند که امکان بهره‌برداری آنها در زمان کوتاه‌تر امکانپذیر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha