پرونده ۶۹۳ متقاضی نهضت ملی مسکن در پارس‌آباد به تایید نهایی رسید

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی ۶۹۳ متقاضی حائز شرایط جهت بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرزی پارس‌آباد خبر داد.

محبوب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق آخرین گزارش بنیاد مسکن استان ، ساخت ۶۳۲ واحد مسکونی در این شهرستان به مرحله عقد قرارداد و صدور پروانه ساختمانی رسیده و از این تعداد ۴۸۰ واحد جهت بهره‌مندی از تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل یادآورشد: ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر پارس‌آباد به مرحله اسکلت و سقف رسیده است و تلاش بر این است اجرای این واحدها در موعد مقرر به اتمام برسد.

حیدری اظهار کرد: در راستای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و طبق توافق صورت گرفته اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

انعقاد ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات با بانک عامل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پرداخت تسهیلات بانک متقاضیان مسکن بیان کرد: در همین راستا و هماهنگی با بانک عامل، قرارداد ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی منعقد شده و از همین محل نیز مبلغ یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان مجری و سازنده طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر پارس آباد پرداخت شده است.

حیدری افزود: با هماهنگی و پیگیری‌های انجام گرفته از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، تا به امروز همه مطالبات بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی در شهر پارس‌آباد از سوی بانک مسکن به صورت کامل پرداخت شده و تلاش می کنیم قرارداد بانکی واحدهای مسکونی باقی مانده در این شهر هر چه زودتر منعقد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha