۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85629304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان بر لزوم سرعت اجرای پروژه‌ها تاکید کرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: پروژه‌هایی که عملیات ساخت آنها آغاز می شود باید به سرعت جلو برود و در این زمینه کوتاهی نشود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش زره‌تن لهونی روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی احداث کمربندی ضلع شرقی مریوان اظهار کرد: اگر کلنگ احداث طرحی آغاز می شود، ادامه کار باید با سرعت پیگیری شود، ضمن اینکه برای این پروژه هم باید جدیت در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه معاون عمرانی هم پیگیر تخصیص اعتبار خواهد بود، ابراز امیدواری کرد این طرح در زمان کمی به بهره برداری برسد.

طول پروژه هزار و ۷۵۰ متر و عرض آن ۴۵ متر است. عملیات های قابل اجرا حاکبرداری ۲۸ هزار مترمربع، شن ریزی ۳۱ هزار تن، جدول گذاری ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر طول، آسفالت در ۲ لایه ۳۵ هزار مترمربعی، هدایت آب های سطحی ۹۰۰ متر و میزان اعتبار پروژه ۶۶۰ میلیارد ریال است.

هدف از اجرای این پروژه هدایت و روان سازی ترافیک شهری است.

استاندار کردستان بر لزوم سرعت اجرای پروژه‌ها تاکید کرد

طرح کمربندی ضلع غربی مریوان

امروز همچنین قرار بود با حضور استاندار کردستان، عملیات احداث طرح کمربندی ضلع غربی مریوان آغاز شود که به دلیل داشتن معارض و اعتراض آنان، این کار انجام نشد و استاندار دستور داد مشکلات معارض آن رفع شود

این طرح هزار و ۴۰۰ متر طول و ۲۴ متر عرض دارد و برای ساخت آن ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در آیین آغاز احداث این پروژه گفت: این طرح با برخی اراضی محیط زیست و مردم تداخل دارد که امیدواریم با همکاری اداره کل محیط زیست و مردم برطرف شود.

فرماندار مریوان هم با بیان اینکه هزینه ای زیادی برای نگهداری معابر به دلیل تردد کامیون به مرز می شود، ادامه داد: مریوان کمربندی ندارد و اجرای این طرح بسیار ضروری است.

بازدید از طرح مسجد جامع مریوان

استاندار کردستان همچنین از طرح در حال ساخت مسجد جامع سنندج بازدید کرد.

تاکنون برای این پروژه با زیربنای سه هزار مترمربع، ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام آن ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

این طرح ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha