دستفروشی در معابر اصلی پایتخت ممنوع است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر ساماندهی دستفروشان در معابر اصلی و مرکزی پایتخت گفت: اجازه بازگشت دستفروشان به معابر اصلی این کلانشهر داده نمی‌شود.

سعید بیگی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون طرح‌های مختلفی برای جلوگیری از بازگشت دستفروشان به معابر اصلی و پرتردد شهر تهران انجام شده و با توجه به اهداف این طرح برای جلوگیری از سدمعبر، این طرح‌ها همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین طرح‌ها در راستای ساماندهی وضعیت افراد دستفروش در تهران، ایجاد بازار برای دستفروشان خیایان ولیعصر (عج) است که همکارانم از میدان تا چهارراه ولیعصر (عج) متمرکز شده و اجازه فعالیت دستفروشان خارج از این بازار داده نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: در سایر معابر اصلی و همچنین چهارراه‌های پرتردد پایتخت، چنین طرح‌هایی اجرایی و عملیاتی شده تا وضعیت این گروه‌ها نیز ساماندهی شد و در نهایت باید گفت که هیچ یک از دستفروشان نباید در خیابان‌های اصلی شهر به فعالیت خود ادامه دهند.

دستفروشی در معابر اصلی پایتخت ممنوع است

به گفته وی، شهرداری تهران سعی در ساماندهی دستفروشان این شهر را داشته و آمادگی دارد از همه افراد دستفروش قانونمند نیز حمایت جدی کند تا بتوانند به عنوان یک منبع درآمدی و کسب درآمد به این فعالیت خود در این کلانشهر ادامه دهند.

مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران اضافه کرد: جلوگیری از فعالیت دستفروشانی که قانون را رعایت نمی‌کنند به عنوان یک دستور کار توسط شهرداری انجام می‌شود و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای دستفروش موجب بی‌نظمی در شهر شوند و آسایش شهروندان را به خطر بیندازند.

وی یادآور شد: شهر تهران به اندازه کافی مملو از جمعیت است و فعالیت دستفروشان خارج از ضابطه به شهر آسیب می‌رساند به همین منظور در این دوره از مدیریت شهری تلاش شده دستفروشان ساماندهی شوند و با ایجاد بازارچه‌های متمرکز نظم و انضباط در معابر اصلی و پرتردد شهر رعایت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha