پیام تئاتر خیابانی مریوان امنیت و همدلی بود

سنندج- ایرنا- مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیام هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، امنیت، همدلی و نشاط بود که در این چند روز شاهد آن بودیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید نیلی احمدآبادی روز چهارشنبه در آیبن اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: تئاتر خیابانی بیان دغدغه هاست که بدون واسطه برای مردم طرح ریزی می شود.

وی با بیان اینکه مسئولان در تئاتر خیابانی از هنرمندان برای رفع مشکلات الهام می گیرند، افزود: پیام اجراهای تئاتر خیابانی می تواند راه حل مشکلات و دغدعه های مردم باشد.

مدیرکل هنرهای نمایشی یادآور شد: هنرمندان تئاتر، مردم را به حل مشکلات و معضلات دعوت می کنند، ضمن اینکه اجراهای این چند روز سرشار از نشاط و سرزندگی بود.

نیلی ادامه داد: در تئاتر، این هنرمندان هستند که به سراغ مردم می روند، پس باید اجراها کوتاه باشد و پیام نمایش در زمانی کم به مردم منتقل شود.

وی ابراز امیدواری کرد در جشنواره های آینده، هنرمندان به این مهم توجه کرده و زمان نمایش ها را کوتاه کنند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از ۲۱ مهر آغاز شد و مراسم اختتامیه آن اکنون در جریان است.

در بخش مسابقه ایران و دگرگونه های اجرایی این جشنواره، ۱۵ گروه، در بخش نیشتمان (وطن) چهار گروه، بخش برگزیده جشنواره ها پنج گروه و بخش بین الملل چهار گروه ایرانی و چهار گروه از کشورهای آلمان، الجزایر، عراق و ارمنستان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha