۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85629604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تبریک کنفدراسیون آسیا درپی درخشش سوارکار ایران در هند

تهران- ایرنا- کنفدراسیون سوارکاری آسیا درپی درخشش سوارکار ایران در مسابقات پرش با اسب هند به فدراسیون سوارکاری کشورمان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، مسابقات پرش با اسب AEF CUP CSI Y-B هندوستان با درخشش یزدان ملاافضل سوارکار ایران به پایان رسید. ملاافضل که با مربیگری آرش رحمتی به عنوان نماینده ایران در این رقابتها حضور یافته بود، در ۲ راند این مسابقه صدرنشین شد تا کاپ آسیا را از آن خود کند.

وی همچنین موفق شد کاپ سوارکار شایسته مسابقات را نیز از آن خود کند تا همه عناوین مسابقات به ایران تعلق بگیرد. بعد از این موفقیت رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا پیام تبریکی به فدراسیون ایران ارسال کرد.

در این پیام تبریک که با امضای حمد بین عبدالرحمان رییس و بدر الدرویش دبیرکل کنفدراسیون سوارکاری آسیا ارسال شده، آمده است:

ریاست محترم فدراسیون سوارکاری ایران

جناب آقای کاظمیان

با سلام

به نمایندگی از جامعه اسب سواری آسیا، از این فرصت استفاده می کنیم تا صمیمانه‌ترین تبریکاتمان را به خاطر عملکرد موفقیت‌آمیز سوارکار ایران را که در مسابقات CSIY-B، در بنگلور - هند برگزار شد به شما عرض کنیم. یزدان ملاافضل توانست با به نمایش گذاشتن استعداد و مهارت های استثنایی خود در سوارکاری در این رویداد موجب افتخاری بزرگ برای خانواده سوارکاری ایران و آسیایی باشد. بنابراین درخواست می‌کنیم که تبریکات صمیمانه ما را به ورزشکار و مربی‌اش که شایستگی خود را در این رویداد ثابت کردند ابراز بفرمایید. کنفدراسیون سوارکاری آسیا نه تنها برای ورزشکار و مربی‌اش بهترین‌ها را در آینده آرزو کرده بلکه به شما اطمینان می‌دهد که همیشه برای ترویج و توسعه بیشتر سوارکاری در منطقه آسیایی در کنار شما خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha