۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
کد خبر: 85630002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پزشکیان درگذشت یعقوب صادق نوبری را تسلیت گفت

۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
کد خبر: 85630002
پزشکیان درگذشت یعقوب صادق نوبری را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد «یعقوب صادق نوبری» را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین حوزه سلامت تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان در پیام تسلیت درگذشت یعقوب صادق نوبری اظهاداشت: بدون تردید خدمات ارزشمند ایشان در عرصه بهداشت و درمان، بخصوص در توسعه فضای درمانی از جمله مشارکت موثر در احداث بیمارستان رازی، توسعه بیمارستان الزهرا، بیمارستان سینای تبریز، مرکز همودیالیز و ساختمان پیوند اعضای بیمارستان امام رضا، بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی جامع سرطان در حال ساخت در تبریز، در ذهن‌ها ماندگار بوده و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

در متن این پیام آمده است: درگذشت انسانی وارسته، خیری نیک‌اندیش، یار و یاور دردمندان و بیماران یعقوب صادق نوبری موجب تاسف و تالم فراوان اینجانب شد.

بدون تردید خدمات ارزشمند ایشان در عرصه بهداشت و درمان، بخصوص در توسعه فضای درمانی از جمله مشارکت موثر در احداث بیمارستان رازی، توسعه بیمارستان الزهرا، بیمارستان سینای تبریز، مرکز همودیالیز و ساختمان پیوند اعضای بیمارستان امام رضا، بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی جامع سرطان در حال ساخت در تبریز، در ذهن‌ها ماندگار بوده و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این خیر بزرگوار را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین سلامت کشور و بخصوص جمعیت خیریه نوبر تبریز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت می‌نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha