نورافکن: عفیف در حد بازیکنان ما نیست/ صحبت بزرگان باعث شد احساس غرور کنم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، گفت:‌ اکرم عفیف در حد و اندازه بازیکنان ما نیست و میلاد محمدی در دیدار شب گذشته، اجازه هنرنمایی و نفس کشیدن به او نداد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، امید نورافکن در بازگشت تیم کشورمان از دوبی پس از برتری چهار بر یک مقابل قطر در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: در جام‌ ملت‌ها حضور نداشتم و وقتی با برخی بازیکنان تیم ملی صحبت می‌کردم، بابت شکست مقابل قطر در مرحله نیمه‌نهایی این رویداد، بسیار ناراحت بودند.

وی افزود: قبل از بازی شب گذشته، بازیکنان باتجربه در رختکن صحبت‌های داشتند که این صحبت‌ها باعث شد بقیه بازیکنان از جمله خودم احساس غرور کنیم و با قدرت پا به میدان بگذارم. در این بازی همه خوب بودیم و قطر حرفی برای گفتن نداشت.

بازیکن تیم ملی ادامه داد: در این بازی به دستور کادرفنی در دفاع چپ حاضر بودم و خداراشکر می‌کنم توانستم جواب اعتماد کادرفنی و امیر قلعه‌نویی را بدهم. از یک موضوع دیگر هم خوشحالم هستم که میلاد محمدی اجازه هنرنمایی به اکرم عفیف را نداد. امیدوارم میلاد در آینده هم برای تیم ملی بدرخشد.

نورافکن یادآور شد: باید چند بار آن صحنه‌ای که گل خوردیم را بررسی کنیم، چون نباید این موضوع تکرار نشود.

وی در مورد میزبانی امارات، گفت: جای تاسف دارد نتوانستیم در ایران میزبانی کنیم، چون استادیوم آزادی جو خاص خودش را دارد که هر تیمی وارد آن شود، قطعا لطمه می‌بیند. با این حال از اماراتی‌ها تشکر می‌کنم که همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند.

بازیکن تیم ملی درباره جنجال‌های اکرم عفیف بازیکن مطرح قطر، اظهار کرد:‌ این بازیکن اصلا در حد و اندازه بازیکنان ما نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha