جشنواره غذای سالم در پارک بانوان صالحیه بهارستان برگزار شد

بهارستان - ایرنا - جشنواره غذای سالم با رویکرد آشنایی با آداب، رسوم و فرهنگ قومیت های مختلف با حضور شرکت کنندگان مختلف در پارک بانوان صالحیه (از توابع شهرستان بهارستان) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، جشنواره غذاهای محلی با حضور فرماندار و امام جمعه بهارستان، شهردار گلستان، مدیریت شهر صالحیه و با حضور پرشور بانوان در پارک بانوان این شهر روز چهارشنبه برگزار شد.

عبدالله نوحی فرماندار بهارستان در حاشیه این جشنواره با تأکید بر اهمیت احیای رسم و رسوم و فرهنگ اصیل بومی، ترویج سفره‌های ایرانی، پخت غذاهای محلی و حفظ سنت‌های گذشتگان اظهار داشت: غذاهای محلی خاص با طعمی ناب از مواد اولیه غذایی طبیعی و تازه بدون هیچ افزودنی تهیه شده، بسیار سالم و مقوی بوده و با تقویت فرهنگ خود مراقبتی جایگزین مناسبی برای فست فودها است.

جشنواره غذای سالم در پارک بانوان صالحیه بهارستان برگزار شد

وی با بیان اینکه کم‌تحرکی همراه با تغذیه نادرست و افزایش مصرف غذاهای آماده موجب برخی بیماری ها می شود، اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ استفاده از غذاهای بومی و سنتی در بین خانواده‌ها، ترغیب مردم به دوری از مصرف غذاهای فست فودی و همچنین ایجاد زمینه نشاط و شادابی در بین مردم است.

جشنواره غذای سالم در پارک بانوان صالحیه بهارستان برگزار شد

در پایان این نشست از پنج شرکت کننده برتر با اهدای جوایزی، قدردانی .

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha