برگزاری رزمایش ۵۰ هزارنفری الی بیت المقدس بسیجیان استان تهران+فیلم

شهرری- ایرنا- فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: رزمایش ۵۰ هزار نفری الی بیت المقدس توسط گردان های بیت المقدس و کوثر بسیجیان استان تهران در قالب دفاع از کوی و برزن روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

سردار قربان محمد ولی زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان استان تهران اظهار داشت: این رزمایش شامل عملیاتهای کمین و ضد کمین، تاخیری، دفاع، کنترل گلوگاههای اصلی و عملیات حفاظت و حراست از اماکن طبقه بندی شده را انجام خواهند داد.

وی افزود: یک از اصلی ترین عملیاتهایی که در این رزمایش انجام خواهد گرفت عملیات امداد و نجات است که توسط امدادگران و بسیجیان گردانهای الی بیت المقدس و کوثر صورت خواهد گرفت>

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران خاطرنشان کرد: برای اجرای این عملیات طرح ریزیهای عملیاتی خاصی صورت گرفته است و فرماندهان گردانهای الی بیت المقدس و کوثر برابر آخرین تاکتیهایی که در پایگاههای بسیج تمرین کرده اند عمل خواهند کرد.

سردار ولی زاده گفت: بسیجیان در اردوگاهها و رزمگاههایی که از قبل در شهرستانهای استان تهران پیش بینی شده است حضور پیدا کرده و این عملیاتها را به یاری خداوند اجرایی می کنند.

وی افزود این رزمایش که در قالب عملیاتهای مختلفی که ذکر شد کاملا با تجهیزات و مهمات و ادوات جنگی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha