انتصاب سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری پایتخت/ ایجاد مسیر نابینایان در شمال تهران

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار تهران در حکمی سرپرست جدید سازمان مدیریت حمل‌ ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا؛ علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حکمی حمیدرضا رحمانی را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران انتخاب و منصوب کرد.

حمیدرضا رحمانی با ۲۳ سال سابقه خدمت در شهرداری تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت تحول از دانشگاه تهران و سوابق متعدد مدیریتی، اجرایی، آموزشی و پژوهشی دارد.

وی همچنین سابقه تدریس در دانشگاه، فعالیت‌های مدیریتی و اجرایی در برخی مناطق شهرداری تهران، عضویت در هیات مدیره شرکت‌های وابسته و معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران را در کارنامه خود دارد.

انتصاب سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری پایتخت/ مسیر نابینایان در شمال تهران ایجاد شد

احداث مسیر ویژه نابینایان در معابر شمال تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: به منظور ایجاد سهولت در تردد همراه با ایمنی برای نابینایان، از ابتدای سال جاری مسیر ویژه در ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع طول پیاده‌روهای منطقه احداث شد. با توجه به رویکرد مدیریت شهری نسبت به ایجاد بستر مناسب در تسهیل اقشار کم‌توان جسمی، مناسب‌سازی و استانداردسازی معابر متناسب با طرح جامع مناسب‌سازی شهری از سال‌های گذشته آغاز و استانداردسازی ۱۳ کیلومتر در برنامه‌های عمرانی سال جاری قرار گرفته است.

حمیدرضا رنجبر با اشاره به تجهیز پیاده‌روهای سطح محلات منطقه به خط ویژه عبور نابینایان مجهز می‌شود، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع از طول معابر با ایجاد نوار بساوابی به مسیر ویژه افراد کم‌بینا و نابینا تجهیز شد.

به گفته وی، این اقدامات در خیابان‌های پاک نژاد، سیف، سیمای ایران، بهبودی، شهدای صادقیه، کوی نصر، بخشایش، ستارخان، مرزداران، سپهر، دادمان و جلال آل احمد انجام شد.

وی ادامه داد: مسیرهای ویژه برای سهولت تردد نابینایان مطابق با استانداردهای بین‌المللی در پیاده‌روهای این قسمت اجرا می‌شود که براساس آن ضمن استفاده از کفپوش‌های بتنی ساده، کفپوش‌های شیاری و سکه‌ای به رنگ زرد مخصوص عصای سفید در سطح پیاده‌رو تعبیه شده است.

معاون فنی و عمران منطقه ۲ تهران با بیان اینکه همزمان با معابر بوستان کتاب و دلاوران نیز برای تردد افراد کم‌توان جسمی مناسب‌سازی می شود، یادآور شد: ساختمان ناحیه پنج و سرای محلات دریان‌نو و طرشت از جمله ساختمان‌های اداری و فرهنگی منطقه است که با اجرای نوار بساوابی، تردد افراد کم‌بینا و نابینا تسهیل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha