نخستین شکست تیم والیبال گیتی پسند در لیگ برتر ثبت شد

اصفهان- ایرنا - تیم والیبال گیتی پسند اصفهان شامگاه چهارشنبه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال در اصفهان با نتیجه سه بر ۲ برابر تیم والیبال مهرگان نور شکست خورد و تیم مازندرانی پیروز میدان شد.

به گزارش ایرنا، گیتی‌پسند در بازی امشب هادی شورکابی، مصطفی رئیسیان، امید سقلی، مهدی بیاتی، هومن باقری، عرفان جلالی نژاد، امیرحسن خانی، شایان سپهری، بنیامین ایگدری، شادمهر کمائی، امیرعلی دولتی، موسی سخاوی، امیرحسین ساداتی و علیرضا صفایی را وارد میدان کرد و توانست دست های سوم و چهارم را از آن خود کند.

نقی ذکایی سرمربی مهرگان نور نیز در این دیدار فرصت حضور در میدان را به معین نعمتی، فاروق گوگجلی، امیرحسین باوی، عیسی ناصری، احسان دانش‌دوست، یوسف کاظمی، امیر پژومان، امین نجفی، علی عشقی‌پور، احد رضایی، مصطفی حیدری، محمد مثنی و معین فرنجک داد که توانستند دست های اول، دوم و پنجم را از آن خود کنند.

در دست اول ۲ تیم پایاپای پیش رفتند، اما مهرگان ۳ امتیاز پیش افتاد و گیتی زن‌ها زمان استراحت درخواست دادند اما مهرگان نور به امتیازگیری خود ادامه داد و در مقطعی از این دست شاگردان عقیلی، سرمربی گیتی پسند تفاضل امتیاز را کم کردند اما در نهایت دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع تیم مازندران تمام شد.

در دست دوم گیتی‌پسند جلو افتاد و بازی خوبی ارائه داد اما در امتیاز ۱۵ مهرگان‌نور بازی را به تساوی کشاند و در ادامه با بازی بهتر و دفاع روی توپ توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود.

در دست سوم گیتی‌پسند بازی متفاوتی از خود ارائه داد و با یک عملکرد مقتدرانه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ست را به نفع خود تمام کرد، در ست چهارم نیز گیتی‌پسند با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به برتری رسید تا تعیین برنده این دیدار به دست پنجم کشیده شود.

در ست آخر گیتی‌پسند بر خلاف ۲ دیدار گذشته نتوانست بازی را به سود خود به پایان برساند و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ این دست را واگذار کرد تا در پایان این دیدار با برتری سه بر ۲ مهرگان خاتمه یابد و اولین شکست گیتی پسند در لیگ برتر ثبت شود.

به گزارش ایرنا، تیم‌ گیتی پسند تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است؛ این تیم در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

باشگاه گیتی پسند اصفهان برای حضور قدرتمند تیم والیبال خود در نخستین گام سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد(هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم را در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا کرد و تمرینات این تیم از ۲۴ مرداد امسال آغاز شد.

تیم والیبال گیتی پسند در گام دوم با هدف تقویت تیم، موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادرملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی‌زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان، بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و همچنین امیرحسین خانی، علیرضا مباشری، مهدی بیاتی و امیرعلی دولتی چهار ملی‌پوش تیم‌های بزرگسالان و امید ایران را نیز با ثبت قرارداد به این تیم اضافه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha