۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85630595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت ۴۶۰۰ نفر در طرح سرشماری عمومی کشاورزی در کشور

بوشهر-ایرنا- معاون دفتر انرژی، صنعت و زیر بنایی مرکز آمار ایران گفت: در طرح سرشماری عمومی کشاورزی چهار هزار و ۶۰۰ نفر به صورت میدانی در آبادی‌ها حاضر و اطلاعات را از بهره‌برداران کشاورزی جمع آوری می‌کنند.

محمود غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح از سال ۱۳۵۲ در کشور آغاز و زمان انجام آن هر ۱۰ سال یکبار بوده که اکنون نیز در آستانه ششمین دوره آن قرار داریم.

وی افزود: طرح سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان ماه تا ۲۶ آذرماه به مدت ۴۵ روز با همکاری تمام دستگاه‌ها از جمله استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اجرا می‌شود.

معاون دفتر انرژی، صنعت و زیر بنایی مرکز آمار ایران تصریح کرد: در این طرح داده‌ها در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، باغداری، پرورش ماهی و زنبورداری جمع ‌آوری خواهد شد.

غلامی یادآور شد: این سرشماری به تولید بهنگام داده‌ها برای برنامه‌ریزان و همچنین توسعه و آبادانی کشور کمک می‌کند.

معاون دفتر انرژی، صنعت و زیر بنایی مرکز آمار ایران ادامه داد: طرح سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۴۰۳ با شعار " همکاری برای رفاه و آبادانی کشور" با کمک آحاد مردم و بویژه بهره‌برداران اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید

فیلم | اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در استان بوشهر

غلامی اضافه کرد: با توجه به زمانبندی انجام شده، داده‌های جمع‌آوری شده در ابتدای سال ۱۴۰۴ پردازش و نهایی خواهد شد و گزارش اولیه آن نیز بهار همین سال برای مردم اطلاع رسانی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha