هزار برنامه‌ فرهنگی ورزشی در اصفهان اجرا می‌شود

اصفهان - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از اجرای یک هزار برنامه‌ فرهنگی ورزشی در این استان همزمان با «هفته تربیت بدنی و ورزش» خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از سیدمهدی صدری افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افتتاح اماکن ورزشی، راه اندازی خانه‌های ورزش و برگزاری همایش‌ها شاکله اصلی برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال است.

وی اضافه کرد: بهره برداری از خانه جوانان شهرستان فلاورجان به مساحتی بالغ بر ۵۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در شهرهای ورنامخواست و فولادشهر از توابع شهرستان لنجان به ترتیب به مساحت یک هزار و ۲۰۰ و هزار متر مربع بخشی از پروژه‌های عمرانی این هفته خواهد بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: همچنین در این روزها زمین چمن مصنوعی بزرگ شهرستان کوهپایه به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و یک سالن ورزشی در هما آباد شهرستان نایین به مساحت یک هزار و ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

صدری خاطرنشان کرد: ۱۲۰ خانه ورزش روستایی مرتبط با برنامه‌های کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و گرامیداشت یک هزار و ۲۰۰ شهید ورزشکار در این هفته تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعتقاد داریم که در روستاها استعدادهای بسیاری وجود دارد، بنابراین باید راهی برای کشف استعدادها پیدا کنیم که ایجاد خانه‌های ورزش در کشف استعدادهای روستاییان بسیار موثر و استان اصفهان در این مبحث عملکرد مطلوبی داشته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان بیشترین مخاطب و بیشترین اثرگذاری را در مباحث مختلف دارد، بدیهی است انتظار می‌رود با این گستردگی و تعدد شهدای ورزشکار، نسبت به سایر قشرها، کنگره‌ای برگزار شود که منزلت و جایگاهش برازنده جامعه بزرگ ورزش باشد.

به گزارش ایرنا، ۲۶ مهر تا ۲ آبان‌ هفته تربیت‌بدنی نامگذاری شده است.

حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در ۲ بخش بانوان و مردان در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha