ضرورت گفت‌وگو و مبادله نظر در مدارس ملموس است

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما رسالت تربیت نسل جدید با همنوایی و همدلی داریم و در این راستا ضرورت گفت‌وگو و مبادله نظر در مدارس ملموس است.

به گزارش ایرنا، بهرام سرمست روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مدرسه دولتی «کریم آذربایجان» شهرک مرزداران تبریز که به پاس زحمات خیر تبریزی حاج کریم مردانی آذر نامگذاری شده است، اظهار کرد: بهره وری، کار درست را درست انجام دادن است و رویه کار حاج کریم مردانی آذر نیز این است که وقتی کار خیر مدرسه سازی انجام می‌دهد، باید مدرسه‌ای باکیفیت و دخترانه باشد زیرا فرزندان ما از دامن همین دختران و مادران آینده پرورش می‌یابند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد گسست بین نسلی هستیم زیرا آموزش و پرورش و مدارس با خانواده‌ها همسو نیست، ادامه داد: شکاف نسلی بین والدین و فرزندان ایجاد شده است بنابراین نیاز به وفاق و یکپارچگی و انسجام در عملکرد نهادهای مختلف داریم و حاصل این وفاق نیز تربیت انسان‌های جامع و کامل برای سازندگی و پیشرفت است.

سرمست بر نیاز به بازبینی و بازنگری در الگوهای آموزش و پرورش تاکید کرد.

هر کاری کردم به خاطر وظیفه‌ام بوده است

حاج کریم مردانی آذر، خیر نیک نام تبریزی نیز گفت: من کار فوق العاده‌ای نکردم که نیاز به این همه تشکر داشته باشد. هر کاری که کردم، وظیفه من در قبال همشهریان و هموطنانم بوده است.

به گزارش ایرنا، مدرسه ۱۲ کلاسه "کریم آذربایجان" به پاس زحمات چندین ساله حاج کریم مردانی آذر، خیر نیک نام تبریزی و مدرسه ساز، به عنوان هدیه‌ای از سوی دولت به این خیر با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha