دستگیری سارقان با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: چهار نفر سارق اموال خصوصی توسط کارآگاهان انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هوشیاری ماموران گشت و تجسس پاسگاه انتظامی «شبیلو» چهار نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی شناسایی و به مقر پلیس منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان، این افراد به ۲۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی معترف شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب ادامه داد: ارزش اموال مسروقه بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند .

دستگیری سارقان با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در میاندوآب

سرهنگ رستم پور از مالباختگان تقاضا کرد نسبت به شناسایی اموال خود به پاسگاه انتظامی شبیلو واقع در خیابان سرباز جنب اداره پست مراجعه کنند.

کشف داروی قاچاق و توزیع خارج از شبکه در میاندوآب

وی همچنین از کشف ۱۰ هزار و ۶۹۰ عدد انواع قرص و آمپول قاچاق خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش قرص‌های قاچاق و توزیع خارج از شبکه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مراجع قضایی جهت بازرسی از انبار محل سکونت متهم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از انبار، تگ۱۰ هزار و ۶۹۰ عدد انواع قرص کمیاب، قاچاق و توزیع خارج از شبکه کشف شد، گفت : طبق اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این اقلام ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شد .

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha