منابع متناسب سازی و رفع ناترازی دستور کار سرپرست سازمان تامین اجتماعی

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان تامین اجتماعی در نخستین هفته کاری خود، تامین منابع مورد نیاز برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و راهکارهای رفع ناترازی در صندوق تامین اجتماعی را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری که به تازگی سکان هدایت سازمان تامین اجتماعی را بر عهده گرفته است، در نخستین هفته کاری خود در جهت سرعت بخشیدن‌ به برنامه و اهداف پیش‌بینی شده و عملیات‌ سازی آن و با توجه به محدوده زمانی پیش‌بینی شده برای دستگاه‌های کشوری به منظور ارائه پیشنهادات مرتبط با لایحه بودجه اقدام به برگزاری جلساتی با مدیران و کارشناسان سازمان کرد.

در این جلسات موارد مربوط به سازمان تامین اجتماعی در پیش نویس لایحه بودجه ۱۴۰۴ کل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این هفته جلسات مربوط به تهیه و تدوین پیش‌نویس آیین‌نامه‌های مرتبط با برنامه هفتم پیشرفت برگزار و سازوکارهای طرح سیاست‌ها و اهداف کلان سازمان در این برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری جلسه منابع و مصارف سازمان با هدف بررسی راهکارهای ایجاد توازن و رفع ناترازی در صندوق تامین اجتماعی، نشست بررسی مشکلات، ارتقا و توسعه خدمات غیرحضوری سازمان در راستای توسعه و تکمیل طرح تحول دیجیتال، نشست بررسی مشکلات، تکمیل و ارتقای کیفیت طرح نسخه الکترونیک، نشست بررسی اصلاح ساختار درمان و نظام ارجاع و پزشک خانواده با هدف تحقق کامل طرح درمان رایگان از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.

از سوی دیگر با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان برای جلب حمایت و پشتیبانی دولت و مجلس شورای اسلامی در مدیریت چالش‌های سازمان، جلسات متعددی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بویژه اعضای کمیسیون اجتماعی برای تبادل نظر و طرح موضوعات و مطالبات سازمان تامین اجتماعی از قوه مقننه برگزار شد.

شرکت در جلسه کمیسیون تخصصی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و شرایط سازمان و مطالبات این سازمان از شورای مذکور و پیگیری تأمین منابع مورد نیاز جهت اجرای طرح متناسب‌سازی، حضور در جلسه ویژه طرح پزشک خانواده و همچنین حضور در جلسه پیش‌ مجمع شستا از دیگر اقداماتی بود که در هفته جاری برای پیگیری مطالبات و برنامه های سازمان انجام شد.

همچنین در هفته جاری، با هدف پیگیری مطالبات گروه های ذی نفع، نشست هایی با شرکای اجتماعی سازمان اعم از حوزه‌های کارفرمایی، کارگری و بازنشستگان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha