۵۰ میلیارد ریال برای مرمت‌ مکان‌های ورزشی اردستان نیاز است

 کاشان-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: برای مرمت و بهسازی مکان‌های ورزشی شهرستان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عباس روحانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهمترین مکان های ورزشی که نیاز به بهسازی دارد سالن چندمنظوره آزادگان اردستان با قدمت بیش از ۳۰ سال است که سیستم روشنایی، نقاشی، رختکن و سرویس بهداشتی آن نیاز به مرمت و بهسازی دارد.

وی در باره وضعیت تکمیل زورخانه«الغدیر» اردستان که‌ احداث آن از ۱۳ سال قبل آغاز شده است، تصریح کرد: با پیگیری مسوولان شهرستان اعتبار ویژه ۱۰ میلیارد ریالی برای کاشی‌کاری اطراف و گنبد این زورخانه تخصیص یافته و قرارداد آن در اداره کل ورزش و جوانان استان در حال بسته شدن است و وسایل گرمایشی و سرمایشی آن نیز خریداری و تحویل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان در باره تکمیل سونای تَر استخر «آبشار» این شهرستان گفت: دیگ اصلی آن با اعتبار پنج میلیارد ریال خریداری و تحویل اداره شده است و بزودی نصب خواهد شد.

روحانی در ادامه به برنامه‌های ویژه «هفته تربیت بدنی» اشاره کرد و افزود: شعار این هفته(ایران قوی، ورزش قوی) است و در نخستین روز هفته تجمع هیات‌ها و ورزشکاران‌ را داریم و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، ورزشکاران در این‌ تجمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به چادر هلال احمر مستقر در این اداره تحویل می‌دهند.

وی اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات فوتسال، اجرای مسابقه‌های فکری با همکاری آموزش و پرورش و برپایی کارگاه آموزش پیش از ازدواج از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی در اردستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۴۵۰ ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت دارند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha