۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85631098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده کاشان در مجلس: توسعه فولاد با تایید نظر کارشناسان ممکن است

کاشان - ایرنا - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه صنایع در آران و بیدگل گفت: توسعه فولاد کویر در صورت تایید نظر کارشناسان ممکن و مورد تایید ماست.

به گزارش ایرنا، مصطفی معینی پنجشنبه شب در نشست خبری افزود: در مورد توسعه ذوب فولاد در آران وبیدگل نه نظر سفید و نه سیاه دارم و بررسی مساله را به ۲ کارشناس خبره که از اساتید دانشگاه هستند واگذار کردم تا بعد از اعلام نظر کارشناسی آن ها اعلام موضع کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد اینکه چرا تنها به نشست با مخالفان فولاد بسنده کرده و هنوز نشستی با کارشناسان فولاد نداشته گفت: تا الان بازدیدی از فولاد کویر نداشتم ولی در حال بررسی اعلام آسیب زا بودن یا نبودن آن توسط کارشناسان هستم.

وی تصریح کرد: پیگیری توسعه صنایع پایین دستی فولاد در شهرستان آران وبیدگل ضروری است چراکه توسعه پایدار شهرستان را بهمراه خواهد داشت.

حال گردشگری مرنجاب خوب نیست

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که علت عدم ساماندهی منطقه مرنجاب و کاهش ورود گردشگران چیست، گفت: ساماندهی مرنجاب با جدیت در دستور کار است تا بزودی راهکارهای رونق آن را بررسی و اجرایی کنیم.

معینی با بیان اینکه با جدیت پیگیر استان شدن کاشان هستم افزود: ولی قولی در این زمینه نمی دهم، ولی تمام تلاشم را می کنم.

وی تصریح کرد: بنده طرحی اختصاص نماینده مستقل را آماده و با ۳۱ امضا، در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دادم.

وی خاطرنشان کرد: در حال تلاش برای افزایش زیرساخت های کاشان و آران‌وبیدگل برای استان شدن هستم.

وی بیان کرد: بحث اتباع موضوع ملی است چنانچه می توان گفت حضور اتباع در شهرها هم یک ظرفیت است و هم یک تهدید که نیاز به ساماندهی ضروری است.

معینی بیان کرد: توسعه بهداشت و درمان آران وبیدگل و بیمارستان های امام حسن(ع) و ثامن را با جدیت در حال پیگیری هستیم چنانچه در قدم اول قول تزریق ۲۰ میلیارد تومان بودجه گرفتم.

نماینده مردم کاشان و آران‌وبیدگل در مجلس گفت: ۱۵ جلسه برای پیگیری تکمیل جاده گرمسار داشتیم که ۵ هزار میلیارد تومان بودجه جهت تکمیل می‌خواهد و امسال ۲۰۰ میلیارد بودجه گرفتیم که لازم است دنبال مدل تامین مالی برای جاده گرمسار باشیم از جمله بخش خصوصی یا دولتی که در حال رایزنی هستیم.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha