۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۳
کد خبر: 85631106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم خیبر خرم آباد: به اشتباهات داور باختیم

یزد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: اشتباهات داوری در چند صحنه موجب شکست تیم ما از چادرملو اردکان یزد شد.

به گزارش ایرنا، " مارکو اولیور " پنجشنبه شب بعد از شکست یک بر صفر تیم خیبر خرم آباد مقابل چادرملو اردکان در نشستی با خبرنگاران یزد افزود: داور مسابقه ۲ صحنه را پنالتی به نفع چادرملو اردکان اعلام کرد که به هیچ وجه پنالتی نبود.

وی ادامه داد: داور حتی یکی ۲ تا پنالتی ما را نیز در این بازی مهم نگرفت و قطعا این عامل اصلی شکست ما بود و این اشتباهات همه چیز را به نفع تیم چادرملو کرد و مسیر تیم ما عوض شد.

وی گفت: بازی ۲ تیم در نیمه اول مسابقه برابر بود ولی در نیمه دوم برتر ما بودیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که به نتیجه مطلوب نرسید ولی باید داوران لیگ در قضاوت بهتر عمل کنند.

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی در لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر تیم خیبر خرم آباد را شکست داد.

این مسابقه پنجشنبه شب در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) با حضور بیش از هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و حضور حدود ۷۰۰ نفر از بانوان علاقه مند به فوتبال در استادیوم از نکات ویژه این دیدار بود.

تنها گل این دیدار در دقیقه ۶۰ توسط علی خدادادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و همچنین در ابتدای این دیدار از سیدطاها طباطبایی بافقی که در تیم خیبر خرم آباد بازی می‌کند با حضور مسئولان باشگاه چادرملو و هیات فوتبال استان یزد تجلیل شد.

تا پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم چادرملو اردکان با کسب ۱۱ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha