سرمربی هوادار: کمک داور ویدیویی برای تیم‌های پولدار استفاده می‌شود

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: کمک داور ویدیویی برای تیم‌های پولدار استفاده می‌شود که چنین تبعیضی حق و حقوق تیم‌ها را اجحاف می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مهدی رحمتی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی با شمس آذر قزوین اظهار کرد: از کمیته داوری درخواست داریم که اجحاف و تبعیض در حق تیم ها قایل نباشند و شرایط یکسانی را در لیگ برتر برای همه تیم ها ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: در یک صحنه به وضوح پای بازیکن ما را در موقعیت جریمه زدند، اما دیده نشد و ۲ امتیاز در حق تیم هوادار اجحاف شد، سوال من این است که تیم طرفدار چون تماشاچی نداشت باید در حقش اجحاف شود؟ کمک داور ویدیویی فقط برای تیم های پرطرفدار و پولدار استفاده شود؟

رحمتی بیان کرد: کمترین حق تیم هوادار در این بازی کسب سه امتیاز بود و در چند صحنه محرز داور به ضرر تیم ما سوت زد که جای سوال دارد، چرا برای ۲ تیم که در جدول شرایط نزدیکی دارند نباید از کمک داور ویدیویی استفاده شود، این درحالی است که حتی کمک داور ویدیویی در بازی قبل هم به ضرر ما بود و پنالتی ها و خطاهای ما گرفته نشد و امشب نیز یک پنالتی از لیگ برتر طلبکار شدیم.

این سرمربی با بیان اینکه هر ۲ تیم بازی بسیار خوب و تهاجمی و تماشاگر پسندی را انجام دادند، ادامه داد: تیم هوادار با بدشانسی رو برو شد و موقعیت های پرشمار گلزنی را از دست داد، به هرحال موقعیت های گلزنی که امشب بازیکنان ما از دست دادند در هیچ جای دنیا هدر نمی‌رود و تیم ما موقعیت های بسیاری خلق کرد که متاسفانه نتوانست از آنها استفاده کند.

رحمتی خاطرنشان کرد: تیم شمس آذر به جز گل تاکتیکی که در اول بازی به ثمر رساند، شانس‌های زیادی برای گل زدن نداشت و شرایط جدول لیگ برتر به گونه ای است که یک پیروزی می تواند جایگاه ما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار یادآور شد: تیم هوادار بازیکنان جوانی دراختیار دارد و برنامه تیم نیز بازی دادن به جوانان بود و در این بازی نیز میانگین سن تیم ما بین ۲۳ تا ۲۴ است و استعدادهای خوبی در تیم ما وجود دارد.

گفتنی است، تیم های شمس آذر قزوین و هوادار تهران در هشتمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha