۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85631392
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کاهش دمای کرمان از اواسط هفته شروع می‌شود

۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85631392
کاهش دمای کرمان از اواسط هفته شروع می‌شود

کرمان - ایرنا- اداره کل هواشناسی کرمان با اعلام شروع کاهش دمای هوای استان از اواسط هفته اعلام کرد که طی چندروز آینده، وزش باد شدید با گردوخاک برای برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا در اطلاعیه روز جمعه این اداره کل آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز (جمعه)تا روز دوشنبه جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش ابر و وزش باد برای اکثر مناطق استان پیش بینی می شود.

از روز دوشنبه تا انتهای هفته پیشرو، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و متعاقبا خیزش گرد و خاک ، افزایش غلظت و کاهش کیفیت هوا در سطح استان به ویژه مناطق شمال غربی، شمالی و نوار شرقی استان را خواهیم داشت.

طبق این اطلاعیه، از روز سه‌شنبه نیز افزایش ناپایداری های جوی به صورت رشد ابر، رگبار باران و وزش تندبادهای لحظه در استان مورد انتظار است.

براساس این گزارش، به لحاظ دمایی نیز تا روز دوشنبه تغییرات قابل توجهی نخواهیم داشت و از این روز روند کاهشی برای اکثر مناطق پیش‌بینی می شود.

طبق اعلام هواشناسی کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار به عنوان مرتفع ترین شهر ایران در شهرستان بردسیر با دمای پنج درجه خنک‌ترین نقطه و کهنوج با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین منطقه استان کرمان بودند.

دمای کلانشهر کرمان نیز امروز در خنک‌ترین ساعت ۱۲ درجه بوده و در گرم‌ترین ساعت ۳۰ درجه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha