۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85631500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گفت وگو با «یحیی سنوار» در اوایل طوفان الاقصی: پرچم سفید را بالا نمی بریم

تهران- ایرنا- یحیی سنوار در اوایل جنگ غزه در گفت وگویی تاکید می کند که جنبش حماس پرچم سفید را بالا نخواهد برد و با تمام توان خود از مردم فلسطین دفاع می کند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس ویدیویی از مصاحبه وی با شبکه «وایس نیوز» در اوایل جنگ غزه در رسانه ها بازنشر شده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در این گفت وگو تاکید می کند که اسرائیل دارای بزرگترین زرادخانه و دقیق ترین و پیشرفته ترین هواپیماهای جنگی است اما با وجود این، آنها کودکان و زنان ما را عامدانه و از روی قصد می کشد و مایل به چنین کشتاری است. این قابل مقایسه با ما نیست که از حقوق مان و با ساده ترین سلاح ها دفاع می کنیم.

وی گفت : اگر ما موشک دقیق و پیشرفته داشتیم که دقیق به هدف های نظامی بزنیم، از این موشک های ابتدایی استفاده نمی کردیم. اما ما چاره ای جز دفاع از مردم خود با همین سلاح های ساده نداریم.

«چه کار دیگری می توانیم بکنیم؟ جز اینکه پرچم سفید را بالا ببریم!؟ اما ما پرچم سفید را بالا نمی بریم. آیا این پذیرفتنی است که ما بی هیچ تلاش و اعتراضی، در برابر چشمان جهانیان کشته شویم برای اینکه بگویند که اینها قربانیان با اخلاقی بودند؟ این مطلقا غیرممکن است و ما با هر چه در توان داریم از مردممان دفاع می کنیم.»

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه مدعی شد که «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه را ترور کرده است.

ارتش و سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به (شاباک) در بیانیه ای مدعی شدند که السنوار در حملات این رژیم به جنوب غزه ترور شده است.

این چهارمین بار است که رژیم اسرائیل مدعی ترور السنوار می شود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هنوز به این ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha