۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85631525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس جهان را دچار بحران و تحریف حقایق شده است

بوشهر-ایرنا- امام جمعه بوشهر گفت: جهان در پی جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس دچار بحران و تحریف حقایق و واقعیت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: حملات جنایتکارانه رژیم شیطانی و کانون شرارت جهانی به مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و لبنان محکوم است و کشورهای اسلامی نیز باید در برابر آن ساکت نباشند.

وی بیان کرد: همچنین حمایت آمریکا و سایر کشورهای غربی از رژیم اشغالگر قدس و سکوت مجامع حقوق بشری در قبال کشتار زنان و کودکان بی گناه مشهود و به شدیدترین نحو ممکن محکوم است.

وی بیان کرد: سازمان‌های حقوق بشری و بویژه سازمان ملل در برابر انبوه کشتار مردم بی گناه تنها به صدور بیانیه اقدام می‌کند که این مهم نیز توسط برخی از قدرت‌های دارای حق وتو نفی شده و شرایط را برای جنایت بیشتر فراهم می‌کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: حتی وقتی که رهبران مقاومت به شهادت می‌رسند سران کشورهای غربی بابت آن به رژیم اشغالگر قدس تبریک می‌گویند و این از عجایبی است که تنها از حامیان دروغین حقوق بشر بر می‌آید.

صفایی بوشهری ادامه داد: مجامع حقوق بشری و سازمان ملل باید در مبانی و مدیریت اجرا خود تجدید نظر کرده و کشورهای اسلامی نیز در عرصه صحنه باید متحول و پای کار نبردهای جبهه مقاوم باشند.

وی افزود: اقتصاد شریان حیاتی رژیم اشغالکر قدس است که کشورهای اسلامی باید تحریم کالاهای تولید رژیم اشغالگر قدس مورد توجه جدی کشورهای اسلامی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: اخیرا رژیم صهیونیستی به ایران اتهامات و تهدیداتی وارد کرده گویا هنوز طعم وعده صادق یک و ۲ را در وجود خود احساس کرده و ادامه داده است.

صفایی بوشهری افزود: رژیم اشغالگر قدس چنانچه دست از پا خطا کند وعده‌های صادق دیگری در انتظار این رژیم کودک کش خواهد بود.

بیشتر بخوانید

خطیبان نماز جمعه بوشهر:جنایت رژیم اشغالگر قدس وجدان بیدار ملت‌ها را بدرد آورده است

امام جمعه بوشهر: کارنامه رژیم صهیونیستی مملو از تخلف‌های بین‌المللی است

وی گفت: ایران اسلامی با تمام توان از هویت دینی اسلامی خود و همچنین مردم مظلوم دفاع خواهد کرد و در این راه جای هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: در قالب پویش همدلی که منجر به کمک‌‎های ارزشمندی به کشورهای خط مقدم جبهه مقاومت شده که این تلاش‌ها جای قدردانی دارد.

وی گفت: بزودی نیز پویش ایران و بوشهر همدل اجرایی می شود تا مردم این استان به مردم کشورهای فلسطین و لبنان کمک کنند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: در مسئله آب شرب استان بوشهر، سند تامین آب شرب این استان با همراهی وزیر نیرو تهیه شده اما مردم استان همچنان در کنار دریا با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم می کنند.

وی گفت: امسال استان بوشهر از لحاظ خشکسالی و گرما شرایط خاصی را تجربه کرد که باید برای چنین شرایطی از قبل تمهیدات لازم برای تامین آب شرب مردم پیش بینی شود.

صفایی بوشهری اظهار کرد: اکنون که استان بوشهر در فصل غیرگرم وجود دارد باید تلاش کرد تا پیش از رسیدن تابستان آینده تمام طرح‌های حوزه آبرسانی در اولویت اجرا قرار گیرد تا مشکل کم آبی تابستان امسال دوباره برای مردم رقم نخورد.

وی گفت: حل مشکل اشتغال، مسکن و تسهیل در ازدواج جوانان از دیگر مواردی است که باید مورد توجه جدی مسئولان استان بوشهر قرار گیرد.

صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: ورزش به عنوان یکی از مولفه‌های مهم و بنیادین جامعه است که موجب سالم مانی جامعه می شود اما با این وجود، حال ورزش استان بوشهر خوب نیست و اعتبارات موردنیاز آن تامین نمی شود.

وی افزود: در استان بوشهر با وجود سابقه درخشان در حوزه ورزش، در حمایت از تیم‌ها و هیات‌ها کوتاهی می شود که چنین رویه‌ای زیبنده استان نیست.

وی ادامه داد: مسئولان حوزه ورزش استان بوشهر تلاش زیادی در این حوزه دارد ولی در نبود منابع مالی لازم قادر به نقش آفرینی مورد انتظار نیستند که با این شرایط حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی باید با پیوست‌های مناسب نقش خود را در قبال ورزش ایفا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha