بختیاری‌زاده: حق ذوب‌آهن بُرد بود/ نظم و انضباط تیم مهمتر از حسینی است

تهران- ایرنا- سرمربی موقت استقلال گفت: ذوب‌اهن اصفهان شایسته پیروزی در این بازی بود و به سه امتیاز کامل مسابقه رسید اما استقلال تا زمانی که گل نخورده بود عملکرد خوبی داشت.

به گزارش ایرنا، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال پس از شکست سه بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: به حریف تبریک می‌گویم. آنها توانستند در این بازی به برتری برسند و سه امتیاز مهم را به دست آورند.

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب بودیم و موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف خلق کردیم. حق ما این بود با دست پر به رختکن برویم، در نیمه دوم هم بد شروع نکردیم و در حال تحمیل خود به حریف بودیم اما روی یک صحنه که عدم تمرکز رخ داد گل خوردیم.

سرمربی موقت استقلال خاطرنشان کرد: پس از اینگه گل اول را دریافت کردیم نظم تیمی ما از بین رفت و در ادامه بدتر هم شد. با آمدن ماشاریپوف شکل خوبی داشتیم و موقعیت ایجاد کردیم اماقتی گل دوم را خوردیم نامیدمان را از دست دادیم.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: ذوب آهن مستحق پیروزی بود. ما در نیمه اول بالای چهار موقعیت داشتیم ولی نیمه دوم تیم ذوب آهن مستحق پیروزی بود.

وی درباره کنار گذاشتن سید حسین حسینی از تمرینات استقلال گفت: نظم و انضباط تیم از هر چیز دیگری برای ما مهم تر است. همیشه یک تیم از نظر فنی به همه بازیکنان نیاز دارد ولی چیزی که از همه مسائل مهم تر است نظم و دیسیپلین حرفه ای است که همه ارکان باشگاه باید داشته باشند.

سرمربی موقت استقلال تاکید کرد: قرار نیست مسائل خانوادگی در باشگاه رسانه‌ای شود. حسینی یکی از ستون‌های اصلی باشگاه است و می‌دانیم چقدر برای باشگاه زحمت کشیده است ولی یک تفکر و ذهنیت اشتباه که در باشگاه استقلال تبدیل به رفتار عادی شده است این است که هر اتفاقی رسانه ای می شود. ارتباط بین باشگاه، بازیکن و رسانه باید باشد ولی وقتی می‌گوییم خانواده هستیم دلیل نمی شود که همه مسائل ریز در باشگاه رسانه ای شود. حسینی متاسفانه بعد از بازی با هوادار نکاتی را رسانه ای کرد که باید با مدیریت باشگاه آن را حل کند.

بختیاری‌زاده اعلام کرد: برای مدیریت باشگاه سنگین بود که مواردی رسانه‌ای و بحثی را درباره بازیکنی که آمد و قرارداد نبست، عنوان و گفته شود باشگاه به او پول داده است. باشگاه قویا اعلام کرد پولی به او نداده است. پس از این ماجرا، با حسینی تماس گرفتم و خواهش کردم به عنوان کاپیتان تیم حتی عذرخواهی نکن اما بحث پرداخت پول از سوی باشگاه به دروازه‌بان بوسنیایی درست نبوده و در مصاحبه‌ای بگو چنین چیزی نبوده است، اما قبول نکرد. حسینی ابتدا گفت انجام می‌دهم ولی پس از آن قبول نکرد. مدیریت باشگاه نیز به حسینی گفت تا مصاحبه‌ای انجام ندهی، نمی‌توانی به اردوی تیم بیاید.

وی اظهار داشت: مربی نباید بهانه بیاورد، در مسابقه‌ای با حسینی بوده است اما استقلال شکست خورده است اما دیداری نیز بوده که می‌توانستیم ببازیم و او نجات‌مان داده است. بحث ما جمعی است و باید یاد بگیریم گروه مهم‌تر است.

سرمربی موقت استقلال در پایان گفت: ما به هواداران متعهد هستیم اما برای من عجیب بود زمانی که گلی دریافت نکرده‌ایم و خوب بازی می‌کنیم شعار و توهین علیه مدیریت و مرییس هیات مدیره باشگاه صورت می‌گیرد. من سخنگوی این افراد نیستم اما با هم در ارتباط بوده و یک خانواده هستیم. بازیکن در این شرایط می‌خواهد دست به کار بزرگی بزند و گل بزند اما این اتفاقات باعث می‌شود که درصد اشتباهاتش بالا برود. جو غیرفوتبالی بود و قشنگ نبود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha