۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۷:۱۸
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85631878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان اندونزی غزه

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۷:۱۸
کد خبر: 85631878
حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان اندونزی غزه

تهران- ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که تانک‌های رژیم صهیونیستی بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه را محاصره و برخی از ساختمان‌های آن را هدف قرار دادند.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، مدیر بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه، گفت: بیمارستان توسط تانک‌های رژیم صهیونیستی محاصره و برق آن قطع شده است.

مروان السلطان افزود: اشغالگران با توپخانه طبقات دوم و سوم بیمارستان را هدف قرار دادند.

وی اضافه کرد: نظامیان اشغالگر برای مجبور کردن ساکنان شمال نوار غزه، زیرساخت‌های باقیمانده بهداشتی و درمانی را تخریب می کنند.

السلطان گفت: ارتش رژیم صهیونیستی در حال موشک باران بیمارستان است که این کار جان کادر پزشکی و بیماران را به خطر می‌اندازد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار، بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده‌اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری درباره ضرورت جلوگیری از نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

حملات رژیم اشغالگر اسرائیل با حمایت‌های نظامی و امنیتی واشنگتن، تاکنون بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه به شهادت ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر منجر شده است و همچنین ۹۹ هزار و ۵۴۶ نفر هم مجروح شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha