۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85631916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار تن قیر رایگان برای شهرداری بجنورد اختصاص یافت

بجنورد- ایرنا- شهردار بجنورد گفت: ۲ هزار تن قیر رایگان به تازگی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری ها به شهرداری مرکز خراسان شمالی اختصاص یافت.

سید محمدعلی کشمیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: سهمیه قیر رایگان این شهر امسال ۲ هزار و ۷۰۰ تن بود که ۷۰۰ تن جذب شد و با پی گیری‌های لازم با مجوز ۲ هزار تن دیگر موافقت شد.

وی افزود: هزینه هر تن قیر ۱۰۰ میلیون ریال است و ارزش سهمیه جدید قیر اختصاص یافته به شهر بجنورد ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

شهردار بجنورد اضافه کرد: سهمیه جدید تا پایان امسال جذب می شود و برای آسفالت ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان های شهر استفاده خواهد شد.

افزون بر چهار میلیون مترمربع از معابر نیازمند آسفالت

وی ادامه داد: با توجه به تراکم و جمعیت این شهر چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر نیازمند آسفالت است.

کشمیری تاکید کرد: امسال عملیات عمران و آسفالت معابر به ۴۰۰ هزار مترمربع رسید و در صورت شرایط مساعد تلاش خواهد شد با انعقاد قرارداد ۲۸۰ میلیارد ریال به ۴۵۰ هزار مترمربع ارتقا یابد.

وی بیان کرد: ۲۰۰ هزارمترمربع در سال ۱۴۰۱، ۲۲۰ هزارمترمربع سال در ۱۴۰۲ از معابر این شهر آسفالت شد و امسال این سطح به ۴۰۰ هزار مترمربع ارتقا می یابد و بخش عمده ای از گستره این خدمات در محلات کم برخوردار توزیع می شود.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: تلاش شده با توزیع عادلانه خدمات، محلات را براساس نیازها اولویت بندی کرده و سطح خوبی از خدمات متوجه محلات کم برخوردار شهری شود.

وی اضافه کرد: آسفالت ۳۰ محله بجنورد شامل بافت فرسوده، محلات کم برخوردار در این مدت به اتمام رسیده است و سایر مناطق تا قبل از فرارسیدن فصل سرما انجام خواهد شد و امید می رود بتوانیم خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

کشمیری افزود: آسفالت انجام شده این شهر امسال نسبت به سال گذشته صد در صد افزایش یافته است.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha