۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85631956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات احداث پارک ۴۸ هکتاری همدان

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبر: 85631956
آغاز عملیات احداث پارک ۴۸ هکتاری همدان

همدان- ایرنا- رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: عملیات احداث پارک ۴۸ هکتاری واقع در منطقه گردشگری ارم همدان آغاز شد.

حسین خانجانی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: فاز جدید بوستان ۴۸ هکتاری ارم در حال تسطیح و آماده‌سازی جهت کاشت درختان و درختچه‌های مناسب است که با بهره برداری از این بخش از پارک، فضای سبز جدیدی به شهر اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای پارک ۴۸ هکتاری علاوه بر ایجاد فضایی مفرح برای شهروندان، یک فرصت برای رونق گردشگری در استان نیز به وجود خواهد آورد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فضای سبز شهری شهرداری در فصل پاییز گفت: عملیات کاشت ۶۲ هزار بوته کلم زینتی و رنگ‌های متنوع گل داوودی در سطح فضای سبز، میادین و بلوارهای این شهر انجام شد.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری همدان یادآور شد: در این فصل از سال در شهر همدان به تعداد ۴۸هزار بوته کلم زینتی و ۱۴ هزار گل داوودی در رنگ‌های متنوع کاشته شد.

وی بیان کرد: همچنین نسبت به خارج کردن کنده‌ها و بقای درختان خشک شده در حاشیه معابر شهری برای احیا و کاشت مجدد گونه‌های گیاهی اقدام شده است.

وی، خشکه بری درختان، ایجاد تشتک برای آن‌ها، حذف پاجوش و تنه جوش و کاشت و جایگزین درختان، چمن زنی و حاشیه زنی و پاکسازی را از جمله فعالیت‌های روزمره در امور نگهداری فضای سبز شهرداری همدان عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha