۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85632197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایش کارگردان خوزستانی به جشنواره بین‌المللی "دیو دراما" کویت راه یافت

اهواز – ایرنا – نمایش "حفار القبور" از خوزستان در جشنواره بین‌المللی "دیو دراما" کویت پذیرفته شد.

به گزارش ایرنا نمایش"حفار القبور" به کارگردانی علیرضا مساعدنژاد، هنرمند اهل شهر سربندر در خوزستان، به عنوان یکی از آثار منتخب در جشنواره بین‌المللی تئاتر "دیو دراما" که به‌زودی در کشور کویت برگزار می‌شود پذیرفته شد.

این جشنواره هنری با هدف معرفی آثار هنری و فرهنگی کشورهای مختلف، فضایی را برای تبادل تجربیات تئاتری فراهم کرده است.

مهدی منصور، مشاور رسانه‌ای این نمایش روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایش، داستانی جذاب و معنادار را روایت می‌کند و کارگردان در این نمایش توانسته است با استفاده از تکنیک‌های نوین تئاتری و داستان‌پردازی عمیق، تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان خلق کند.

کارگردان این اثر نمایشی نیز در گفت‌وگو با ایرنا حضور در جشنواره کویت را فرصت بی‌نظیر برای خود دانست و افزود: این فرصت زمینه آشنایی با سایر هنرمندان و تبادل نظر در مورد تئاتر را فراهم کرده است.

نمایش کارگردان خوزستانی به جشنواره بین‌المللی "دیو دراما" کویت راه یافت

در این اثر نمایشی علیرضا مساعد نژاد و سجاد چسباوی به عنوان بازیگران ایفای نقش می‌کنند و از دیگر عوامل آن می‌توان به علی صادقی، نویسنده، علیرضا مساعد نژاد، کارگردان، سجاد چسباو، دستیار کارگردان، رضا حویزاوی و مهدی حیدری، مشاوران هنری، مرجان شیرعلی، منشی صحنه، محمد جواد کولیان، مدیر صحنه، ضیا حاتمی‌نیک، طراح دکور، مهدی کرنافیدنژاد و رضا عبادی، نورپردازی، الهه مجدمی، طراح لباس، کریم شنی، پوستر و بروشور، مهدی منصور، روابط عمومی و شهاب بیت جنعان، موسیقی اشاره کرد.

این نمایش به زودی در جشنواره بین‌المللی "دیو دراما" کویت اجرا خواهد شد.

نمایش کارگردان خوزستانی به جشنواره بین‌المللی "دیو دراما" کویت راه یافت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha