۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 2215
کد خبر: 85632247
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بهره‌برداری از سی و دومین تقاطع غیرهمسطح در پایتخت
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه احداث ۹۸ تقاطع غیرهمسطح در پایتخت پیش بینی شده است، گفت: تا پایان دوره ششم مدیریت شهری ۵۰ تقاطع افتتاح خواهد شد که سهم زیادی در حل گره‌های ترافیکی مقطعی و محله‌ای دارد.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، آیین افتتاح دسترسی راستگرد بزرگراه شهید سلیمانی به بزرگراه شهید یاسینی روز شنبه و در قالب یکصد و چهل و هفتمین پویش امید و افتخار با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، شهردار منطقه ۱۳ و خانواده شهید مرادی‌نسب برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: مسیر راستگردی که بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) را به سمت شهید یاسینی وصل می‌کند در واقع پلی است که زمانی که این بزرگراه‌ها تکمیل شد باید به عنوان دسترسی‌هایی که برای آن در نظر می‌گرفتند، انجام می‌شده که اجرای آن متوقف و به آینده موکول شد.

مهدی صداقتی ادامه داد: انجام این دسترسی‌ها و تکمیل تقاطعات که در این دوره از مدیریت شهری انجام می‌دهیم، بسیار دشوار است، اما احداث هر کدام از این تقاطعات، ترافیک بخشی از شهر را حل می‌کند و ما پای احداث این ۹۸ تقاطع شناسایی شده، ایستادیم.

وی افزود: امروز سی و دومین پروژه از ۹۸ تقاطع شناسایی شده امروز افتتاح شد و تا انتهای دوره ششم مدیریت شهری 50 تقاطع را افتتاح خواهیم کرد که سهم زیادی در حل گره های ترافیکی مقطعی و محله‌ای دارد و طبق بررسی‌ها، این ۹۸ تقاطع ۷۳۰ کیلومتر مسافت را در شهر تهران کاهش می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha