برگزاری کنسرت خواننده «نبرد رستم و سهراب»/ اجرای «وطن»

تهران- ایرنا- علی زندوکیلی با اجرای قطعاتی از کنسرت نمایش «نبرد رستم و سهراب» در سالن همایش‌های وزارت کشور به روی صحنه رفت.

به گزارش ایرنا، علی زندوکیلی خواننده موسیقی تلفیقی و پاپ پس از ایفای نقش در کنسرت نمایش «نبرد رستم و سهراب» شامگاه جمعه- ۲۷ مهرماه- نخستین کنسرت خود را در سالن همایش‌های وزارت کشور روی صحنه برد و بازیگران و کارگردان کنسرت نمایش «نبرد رستم و سهراب» مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

زندوکیلی در حالی که با ارکستر بزرگ روی صحنه حاضر شده بود، در ابتدای کنسرت خود اظهارداشت: از ملاقات دوباره با شما دوستداران فرهنگ و هنر خوشحالم و ممنونم از شما که با حمایت‌هایتان به ما امیدواری و حال خوب می‌فرستید.

این خواننده، قطعات محبوب خود را اجرا کرد و در این بین درخواست‌های مخاطبان برای اجرای قطعاتی همچون «روسری آبی»، «شهر حسود» و «لالایی» همچون گذشته بیشتر و بیشتر بود.

زندوکیلی همچنین در اویل کنسرت خود گفت: در ماه‌های اخیر افتخار همکاری با پروژه بزرگ و ملی «نبرد رستم و سهراب» را داشتم و خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفت. امشب تعدادی از بازیگران و کارگردان این نمایش در سالن ما هستند و از آنان متشکرم که آمده‌اند تا هنوز به خاطر این نمایش ویژه، احساس خوبی داشته باشیم.

وی سپس حسین پارسایی کارگردان «رستم و سهراب» را به مخاطبان حاضر در سالن معرفی کرد و پارسایی در میان تشویق حضار به جمعیت ادای احترام کرد.

کنسرت زندوکیلی در یک مسیر مشخص سیر می‌کرد و به تناسب، اجرای آثار شاد و جدی فضای سالن را به انرژی و هیجان دعوت می‌کرد.

برگزاری کنسرت خواننده «نبرد رستم و سهراب»/ اجرای «وطن»

زندوکیلی در ادامه با معرفی مجید درخشانی بیان کرد: از بزرگان موسیقی ایران امشب مهمان کنسرت ما هستند. از همکاران همیشگی استاد محمدرضا شجریان که ما درس‌های زیادی از ایشان آموخته‌ایم. استاد درخشانی برایم همیشه استاد و بزرگ بوده‌اند.

اجرای قطعه «لالایی» بخش دیگری از این کنسرت بود که زندوکیلی این اثر پرطرفدار را اجرا کرد و با معرفی الناز شاکردوست به مخاطبان گفت: تهمینه نمایش «نبرد رستم و سهراب» هم اینجاست و ما امشب قطعات اختصاصی این نمایش را هم اجرا خواهیم کرد.

در شرایطی که حاضران در سالن مشغول تشویق شاکردوست بودند، زندوکیلی قطعات نمایش «نبرد رستم و سهراب» را به صورت زنده اجرا کرد.

پایان کنسرت زندوکیلی در سالن وزارت کشور هم اجرای باشکوه قطعه «وطن» بود که همه حاضران در سالن به صورت ایستاده «وطن» را با این خواننده همخوانی کردند تا این کنسرت به شکلی احساسی و ملی به پایان برسد.

کنسرت زندوکیلی در تهران برای ۱۱ آبان ماه در برج میلاد تمدید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha