۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 85632398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایگاه داده ویژه صنایع خلاق راه‌اندازی شد

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85632398
پایگاه داده ویژه صنایع خلاق راه‌اندازی شد

تهران-ایرنا- واحدها و شرکت‌های خلاق با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم و با همکاری صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق، برای خرید یک‌ساله اشتراک کامل سازمانی پایگاه داده سایت نمافر از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند.

به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، گام اول در تصمیم‌گیری در هر زمینه‌ای، بررسی دقیق آمار و ارقام آن حوزه است. مجموعه نمافر با هدف کمک به سیاستگذاران، پژوهشگران، شرکت‌های خلاق، مدیران و علاقه‌مندان به صنایع خلاق و فرهنگی درگاه اشتراک سازمانی نمافر را ارائه کرده است. این درگاه امکان دسترسی بدون محدودیت به محتواها و داده‌های حوزه صنایع خلاق را به مخاطبان ارائه می‌کند.

در این درگاه دسترسی کامل به بیش از ۳۰ عنوان پژوهش، بیش از ۳۰ داشبورد تعاملی، بیش از هزار نمودار، بیش از ۱۷۰ گزارش معتبر به‌روز و بین‌المللی و بیش از ۲۰۰ متن تحلیلی با موضوع صنایع خلاق به مدت یک سال ارائه و عناوین مطرح شده نیز به صورت خودکار به‌روز و افزوده می‌شود.

با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم و نیز از طریق دبیرخانه زیست‌بوم واحدهای خلاق، هزینه این اشتراک برای شرکت‌های خلاق به ۵۰ درصد هزینه پایه کاهش می‌یابد.

شرکت‌های متقاضی ضمن مطالعه بخش‌های رایگان وب سایت نمافر به نشانی namafar.ir در صورت تمایل برای دریافت کد تخفیف می‌توانند به نشانی https://namafar.ir/organization-subscription-request/ مراجعه و اطلاعات آن را تکمیل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha